Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalings løsning hvor ens mobil fungere som betalingsenhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet ud af at der findes nogle apps til ens mobil hvor man kan bruge ens mobil som betalings enhed.
Kunden lægger simpelthen sit dankort oven på virksomhedens mobil og den vej betaler, for varen  -ydelsen , men har siddet og søgt under play butik, det er lidt af en jungel, hvilke kan anbefales  ?
ved godt mobil pay erhverv findes men synes godt nok deres priser er urimelige , bare i oprettelse 1000 kr.

Tilmeldt 7. Feb 22
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har aldrig hørt om at det skulle være muligt direkte på en mobil og det lyder umiddelbart heller ikke så sikkert selvom chippen i mobilen nok ville kunne. (Det kan dog sagtens være det findes synes bare aldrig jeg har set eller hørt om det.)

Det jeg tænker der kommer tættest på er måske zettle (zettle.com)?, der er vidst heller ikke noget månedligt abonnement.

Leverandør af profesionelle festfyrværkerier i hele Danmark.

Fra Randers
Tilmeldt 16. Feb 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Gitte

Yes - de løsninger findes. Deres software løsninger er meget “nye” men skulle egenligt være ok driftsdygtige.

Jeg kender pt. To udbydere og et par stykker som snart lancerer deres bud på en mobil betalingsterminal.

Vær opmærksom på at du skal have et device som understøtter deres løsning. De kører typisk på Android OS. IOS har “endnu” ikke åbnet op for muligheden.

Du kan prøve at Google disse to udbydere som pt. Er de mest kendte på det danske marked.

Softpay

Vibrant

Håber du finder en løsning der passer til dine behov.

Og lige et godt råd, så husk at tjekke op på hvad det koster dig pr. Transaktion (indløsning) og gateway licens.

De bedste hilsner

/Kerim
Tilmeldt 4. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på Vibrant.io da de kun har et transaktionsgebyr på 1,38% ingen lange bindinger eller noget abonnement :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)