Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med kendskab til Dell Inspiron TM 9400 ??

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Dell har en bærbar pc på tilbud der udløber i morgen.
 
Er der nogen der har noget godt/skidt at sige om Dell Inspiron TM 9400 ??
 
Skal bruges til min webshop www.sw-handel.dk der åbner d. 3. april 2006. Altså ikke til spil osv.
 
Håber nogen kan komme hutigt tilbage med positive/negative svar.
 
Tak
 
Stones
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stones,

Min erfaring med Dell''s bærbare er, at Latitude modellerne er mere robuste og solide i forhold til Inspiron modellerne, til gengæld har de ofte ikke de samme multimedie funktioner. Latitude er mere en business-bærbar.
 
Jeg har tidligere haft en Latitude som var OK, men jeg har dog skiftet til HP nx7010, som jeg er meget tilfreds med. HP kører vist stadig kampagner på deres nx-serie:
 
 
 
mvh Carsten
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit bedste råd: Hold dig langt væk fra Dell - og særligt deres notebooks. Det er noget forbandet lort, for at sige det lige ud. Jeg har lige måtte skrotte en af deres topmodeller fordi lortet simpelt aldrig kom til at virke. Og Dells forklaring på dette var: Det er Microsoft Office, Skype (og alle de andre programmer den ikke kunne afvikle ordentligt) der er noget galt med. Ikke Dell. FUCK Dell!!
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/14/2006 1:49:32 PM Forfatter: Mikkel deMib 

Ikke Dell. FUCK Dell!!



Hehe Mikkel, vidste du ville melde dig på banen her ;) Du er Jo ganske enkelt ikke et Dell menneske (easy as Dell )

Men kan kun støtte op om Carstens forslag om de HP maskiner. Du får måske ikke lige så høj en ydeevne som ved Dell maskinen, til gengæld får du kvaliteteskomponenter, en støjsvag maskine og ikke mindst holdbarhed!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke uden grund at Dell rimer på hell :)
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har faktisk en Dell Inspiron, som har kørt fuldstændig uden problemer siden maj. Den kører stort set i døgndrift, så har været ganske imponeret over holdbarheden.

 
Så varmeste anbefalinger af Dell herfra
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Har aldrig prøvet en Inspiron, tilgengæld har jeg slæbt rundt på en Latitude C840 i nogle år nu, der har kun været et problem med den og det var en blæser der begyndte at hyle, Dell skiftede den onsite dagen efter.

Det er efterhånden et tungt bæst og jeg snupper for det meste en HP nx8220 med istedet nu om dage, men Dell''en har bestemt tjent mig godt.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja, jeg har både haft problemer med Dell og Compaq, men det er også årevis siden jeg sidt har ejet sådan en.

Nu bruger jeg en Acer TravelMate4500 og den er jeg godt tilfreds med :) Den er både billig og har det den skal bruge til alm. kontor brug (man kan faktisk også spille på den, nok bare ikke lige de nyeste og tungeste 3D spil).
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjah... Dell er nu udemærket, men alligevel har jeg været vidne til en del problemer med de 170 stk. Latitude D510 eleverne på den skole jerg går på har.

Min egen D510, har virket upåklageligt, almost ;)
Men over 100 maskiner af de 170, skal have skiftet skærme, og de er ikke engang 1 år gamle. Pga nogle lorte skærme Dell har fået hos en leverandør, så nu er de igang med at finde ud af hvor de stammer fra, for at de kan skifte en STOR portion skærme - Da vi ikke er det eneste sted i DK, der skal have skiftet skærme ;)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu hvor der er kommet pro Dell og contra Dell argumenter på banen, vil jeg tillade mig at spørge dig om, hvorfor dit valg er faldet på den maskine?

Jeg tror på du bliver træt af at den vejer i omegegnen af 4 kilo og den er så fysisk stor. Derudover så sluger den væsentlig mere i strøm end en bærbar med en mindre skærm - hvilket helt sikkert er en rar ting. En anden ting er, at den simpelthen har for lidt ram til at holde flere programmer kørende på én gang i sær set i lyset af den har Dual Core Processor (hvilket normalt er en god ting). Du kan self opgradere rammene, og hvis du ikke gør det, så skal du opgradere grafikkortet. Min "frygt" er, at hvis du køber den med de vidste specifikationer (standard) så vil du blive møghamrende træt af hastigheden på den i løbet af ingen tid. Skulle det være Dell jeg selv skulle vælge, ville jeg selv nappe en Latitude  D810 fordi den vejer næsten et kilo mindre, den er hurtigere og mindre.

Men men, er nu HP mand, så ville helt sikkert kigge på en i NC eller NX serien fra dem.
Side 1 ud af 4 (35 indlæg)