Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med kendskab til Dell Inspiron TM 9400 ??

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt om både i Danmark

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå men, nu hvor vi er i gang med at kaste alternative forslag op i luften, så vil jeg da slå et slag for IBM Thinkpads.

De Thinkpads jeg og bekendte har været i berøring med har vist sig ualmindelig robuste, så hvis det er en bærbar for det "bærbares" skyld, så kan jeg kraftigt anbefale at punge ud for en Thinkpad.

Optimalt ville jeg anbefale en Apple laptop, men plejer at få slag for det, da folk ikke kan lide at lære noget nyt (operativ system m.v.), så det næst bedste i rækken er efter min mening Thinkpads''ne i øjeblikket.

Ligeledes vil jeg tilslutte mig klagekoret når det kommer til DELL bærbare. De har generelt for mange problemer, er lavet af knirkende plastik og tunge som bare fa''en. Jeg har ejet et par stykket af dem, og det bliver også de eneste.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 3/14/2006 8:59:20 PM Forfatter: Oscar Eg Gensmann Nå men, nu hvor vi er i gang med at kaste alternative forslag op i luften, så vil jeg da slå et slag for IBM Thinkpads. De Thinkpads jeg og bekendte har været i berøring med har vist sig ualmindelig robuste, så hvis det er en bærbar for det ''bærbares'' skyld, så kan jeg kraftigt anbefale at punge ud for en Thinkpad. Optimalt ville jeg anbefale en Apple laptop, men plejer at få slag for det, da folk ikke kan lide at lære noget nyt (operativ system m.v.), så det næst bedste i rækken er efter min mening Thinkpads''ne i øjeblikket. Ligeledes vil jeg tilslutte mig klagekoret når det kommer til DELL bærbare. De har generelt for mange problemer, er lavet af knirkende plastik og tunge som bare fa''en. Jeg har ejet et par stykket af dem, og det bliver også de eneste.


Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg er på min 3. Thinkpad på 7 år og de sparker røv!
Jeg har lige fået en X41 og den er bare så hammer blæret. Den vejer ca. 1 kilos penge, har 60 Gbyte harddisk, 1 gb ram og en rimelig ok processor og dertil 4 timer arbejdstid med det "store" batteri.
Jeg kunne ikke drømme om at købe andet end IBM/Lenovo.

Dbh Martin

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Min erfaring med Dell selv er at de er nogle narrøve ''på godt dansk''...
man giver 20.000Kr for en laptop og dertil lidt service i prisen...
Men gider de hjælpe? næææ nej... også kræver de 750Kr for at den skal til rep. eller sendes retur hvis man vil fortryde købet...

Men kan godt lide den Dell Insprion 8600c jeg købte den virker efter jeg fik fjernet deres software og smidt mit eget på.

Så bare lige pas på når du køber hos Dell!
Det kan hurtigt blive dyrt...

Men må jeg forslå dig en Genex?
Jeg forhandler dem selv bla.
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har købt en Inspiron 9400 for 6 ugetr siden. Er generelt rigtigt godt tilfreds. Kanon godt tilbud - masser af rAM og DUAL-core processor, såp den er absolut glimrende til mit brug.

Ja, den er stor - men den står nu også stationært 99,9% af tiden - bruges bl.a. til min kones web-shop - så ingen spil er afprøvet på den.
 
Den er dejlig støjsvag i.f.t. andre maskiner jeg har hørt.
 
Eneste ankepunkt - men det er også stort, og skyldes sikker Microsoft, Explorer m.v.: Skærmen: Den er 17" (skøøøønt) - med en meeeeget fin opløsning. Men så er problemet bare at det åbenbart ikke kan spille ordentligt sammen med grafik/hjemmesider - ofte ser siderne sløret/kantet ud. SUK....så kan anbefale modellen med den dårligere skærmopløsning - så er problemet sikkert løst?!
 
Har i øvrigt fået masser af god support (også på min stationære Dell der er købt for et par måneder siden) - også selvom vi ikke har tegnet servicekontrakt, men blot har 1års standard-support. Så alt i alt: God maskine & god support - men køb den ikke med højtopløselig skærm (med mindre andre Amino''er kan hjælpe med det problem. Alternativt må jeg vente på den nye Explorer....).
 
Martin
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Min maskine fik en formatering for at fjerne de problemer jeg havde med dell''s software bla. med skærmen, netkortet, lyden, keyboardet...

Jeg smed den nyeste driver ind ikke alle fra dell selv de halvdelen ikke virkede hos dem... bla. bruge jeg nogle speciale grafikkort drivere som bare virker! (Dells havde bla. problemer med hjemmesider, billeder og film...)

Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/14/2006 12:51:14 PM
Forfatter: Carsten Jacobsen

Hej Stones,



Min erfaring med Dell''s bærbare er, at Latitude modellerne er mere robuste og solide i forhold til Inspiron modellerne, til gengæld har de ofte ikke de samme multimedie funktioner. Latitude er mere en business-bærbar.




Jeg har tidligere haft en Latitude som var OK, men jeg har dog skiftet til HP nx7010, som jeg er meget tilfreds med. HP kører vist stadig kampagner på deres nx-serie:












mvh Carsten






Og dog, jeg har selv haft en LATITUDE D800 og den gik i stykker 4 gange på 2 år(kan være at jeg bare har været meget uheldig). Du har ret i at de virker meget robuste i det de er bygget af stål. Nu har jeg ikke prøvet en Inspiron men de virker billige i designet. Medion kan heller ikke anbefales da der har været nogle problemer på min med at skærmen går løs (kan være et enkeltstående tilfælde).

Jeg vil anbefale dig at købe en ACER som tit er på kampagne i Merlin, dem er der ikke nogle problemer med.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Acer varmer godt på ens lår, man kan næsten stege ting på den...
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, så gik der (endnu engang) religionskrig i hvilken bærbar man skal vælge...
 
mvh Carsten
 
 
 
 
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er bare dumt man køber noget man bliver trist ved
Side 2 ud af 4 (35 indlæg)