Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback ønskes.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nykøbing
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg vil gerne høre jeres mening om min webshop PeterElias.dk. 

1. Hvad kan gøres bedre? 

2. Hvad virker godt?

3. Jeg har et forløb med et FB marketingbureau med et spend på 10.000 pr måned på markedsføring. Nu er der gået 2,5 måneder hvor har der indtil nu, har været et nulsalg. Ved godt der skal samles leads osv, men et nulsalg har jeg ikke forventet. Bureauet siger det er hjemmesiden der ikke sælger og det vil koste 20.000 excl moms at lave en der vil convertere bedre. (Normalt ville de tage 50K for dette men fordi vi har et godt samarbejde osv) Jeg er åben for at det er hjemmesiden, der kan være bedre. Men med et nulsalg er jeg kommet i tvivl om det måske er for tidligt med FB marketing. Da det er et produkt ingen kender endnu. Jeg er ved at være der hvor jeg skal tænke på hvordan jeg bruger pengene. Spørgsmålet er om jeg skal blive ved med annonceringen og vente på det pludselig stikker af, min mavefornemmelse er bare der hvor jeg tænker jeg kunne annoncere på FB i flere måneder og så vil der måske komme et salg i ny og næ. Men jeg kan jo tage fejl. Med 30-50.000 tilbage i budgettet kan jeg ikke det hele og skal vurdere hvordan de bliver brugt. Jeg har skåret ned for alt mit private forbrug og bruger/gemmer 4000 +/- hver måned. Så muligheden for at spare op og skyde noget vildt af er der også.

Spørgsmålet lyder på om jeg skal lukke ned for den FB annoncering og "miste" al den data leads der er genereret?. Satse på infuenters et stykke tid, da jeg jo er helt ny på markedet. Og skal der bruges penge på forbedret hjemmeside?

Jeg håber i har tid og lyst til at sætte jer ind min udfordring. Har i ris/ros er jeg meget modtagelig.

Venlig Hilsen

Peter Elias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er elastik metermål det som bureaet sælger dig. Hvis de kan se, at din hjemmeside ikke kan sælge, så skulle de vel ikke have aftalt et spend på 10.000 per måned men sagt fra. De påstår jo nu, de ved det? Så de har brugt dine penge på noget de kan se ikke var det værd.

Jeg ville ikke forsætte med dem. Hvad alternativet er, skal jeg ikke turde sige, men pas på ALT med LNAGE bindinger

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du udviklet alle de produkter selv?? Det er da vildt imponerende...

Jeg kan se at du fik en masse positive anmeldelser på Trustpiloti februar, måske skulle du tilbage til samme promo som du havde dengang. Det lyder vildt at du ikke har haft noget salg. - dog ved jeg ikke hvem dit produkt henvender sig til - det er en meget "upersonlig" side, elegant osv, men man får ikke nogle typer eller modeller man kan identificere sig med..., og man kan jo endnu ikke sende dufte via nettet SmileJeg tænker også det er dyrt at lave små prøver og sælge billigt(??) de er da ret populære i butikkerne, ihvertfald for nogle produkter.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger FB annoncering. Hvad mener du så? Er det penge du bruger på deciderede annoncer eller på, at opbygge din facebook-side? Uanset hvad, så mangler der jo så en del tal. 

Hvis du forsøger, at opbygge din side, så er det relevant, at høre hvor mange følgere du har fået ud af din annoncering indtil videre og om de engagerer sig.

Hvis du alene annoncerer på Facebook og annoncerne fører brugerne direkte til din hjemmeside: hvor mange besøgende har du så fået? Hvad er afvisningsprocenten? Hvad er besøgstiden? Hvor mange har reelt klikket på et produkt? Er der rent faktisk blevet lagt varer i kurven? Er de smuttet under checkout?

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Nykøbing
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.. havde ikke nogen bindinger, men stolede på at det nok skulle komme. Da de sagde man måske først kan se resultater efter nogle måneder. 

Fra Nykøbing
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

I alt på de 2,5 måneder ca 1431 besøgende.

Konveterings rate 0,53 (de ordrer er fra gamle kunder der har genbestilt). Meget lille sandsynlighed for at de er fra annoncerne. 

Men ellers det sådan her.

Lagt i indkøbskurv

43 sessioner

2,28 %

Stigning på 124 %124 %

Nået til betaling

36 sessioner

1,91 %

Stigning på 556 %556 %

Konverterede sessioner

10 sessioner

0,53 %

Stigning på 82 %82 %
Tænker ikke de tal er så gode forhold til det spend jeg har haft. ca 18.000 dd. kun på FB annoncer.
Jeg forsøger ikke at bygge følgere, men salg. 
Fra Albertslund
Tilmeldt 19. Apr 22
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heysan

Bureauet er ikke pengene værd - sorry to say.

MEN:

1) Hvad annoncerer du for på Facebook? Din Facebook-side eller din hjemmeside?

2) Hvor mange følgere og likes m.v. har du fået ud af det på Facebook?

3) Hvor stort et reach har du haft på Facebook? Altså - hvor mange gange er dine annoncer blevet eksponeret for brugerne?

Når det så er sagt, så køber jeg ikke helt argumentet fra bureauet om at det skal være hjemmesiden som nødvendigvis er problemet.

Inden jeg ville konstatere det, vil jeg sige du skal tage 14 dages trial på Hotjar - og så følge med i hvad de besøgende på din hjemmeside faktisk laver, og finde ud af hvor i flowet det er de hopper af bussen.

Vi kører en Hotjar session i øjeblikket, og allerede på 3. faktisk potentielle kunde kunne vi se at det gik galt i et bestemt købsflow - som nu er blevet forbedret.

Så:

1) Pause bureauet, og bed dem udlevere dine data så du kan analysere hvad de har lavet

2) Find ud af om det faktisk er hjemmesiden der giver issuet eller om udfordringen findes et andet sted

NB: Feedback på siden: Jeg kan godt lide den er så stilren, omend jeg ikke er indenfor din potentielle kundekreds.

//Mathias

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er meget at optimere på din hjemmeside. Hvilket problem løser du? Hvad får jeg ud af dine produkter? Hvordan skiller dine produkter sig ud fra konkurrenterne? Før/efter billeder? Kundeanmeldelser?

Nu læste jeg tilfældigt din produkttekst på din saltvandsspray:

"Denne saltvandsspray giver fylde, tekstur og skaber et beachy look. Saltvandssprayen kan bruges i tørt og vådt hår og er ideel til alle hårtyper og længder."

Det er features som alle saltvandssprays har. Jeg kan ikke se hvordan du skiller dig ud. Du skal være bedre til at fremhæve hvordan du skiller dig ud. Du nævner ikke andet end det.

Aldrig send betalt trafik til en skål med hul i bunden. Så fanger du ikke noget vand når du hælder det i.

Tilmeldt 10. Aug 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Since it's a fairly new site I'd say that working straight away with [optimising it towards the intended client base|https://bonzer.se/sa-gor-du-en-sokordsanalys-steg-for-steg-guide/].

 

 

Another thing is looking at how your site loads, there are several tools for that, such as [PageSpeed Insights|https://pagespeed.web.dev/report?url=https%3A%2F%2Fpeterelias.dk%2F. It can have a huge impact on how people perceive your page!

Right now the site performs relatively poorly on mobile which is an issue. Also, don't underestimate the power of text that is optimised towards keywords related to the product you are selling!

Also, it's always a good idea to set up Google analytics to be able to track your visitors as they use the page

Sorry for the english response, my danish is terrible

Tilmeldt 10. Aug 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

<p>Since it's a fairly new site I'd say that working straight away with <a href="https://bonzer.se/sa-gor-du-en-sokordsanalys-steg-for-steg-guide/">optimising it towards the intended client base</a>.</p><br><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p>Another thing is looking at how your site loads, there are several tools for that, such as <a href="https://pagespeed.web.dev/report?url=https%3A%2F%2Fpeterelias.dk%2F">PageSpeed Insights</a>. It can have a huge impact on how people perceive your page!</p><br><p>Right now the site performs relatively poorly on mobile which is an issue. Also, don't underestimate the power of text that is optimised towards keywords related to the product you are selling!</p><br><p>Also, it's always a good idea to set up Google analytics to be able to track your visitors as they use the page</p><br><p>Sorry for the english response, my danish is terrible</p>

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)