Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsæt et CMS på min side

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en der for en billig penge, kan opsætte et komplet CMS system.

Der skal ikke være galleri tilknyttet eller noget KUN selve systemet med at tilføje/rette sider og ændre fordelingen af disse.
Jeg selv har design klar, og levere målene, og du opsætter det hele der i, jeg sørger selv for at smider filerne på FTP'en

 CMS systemet må gerne være OS, men der må ikke være tydelige reklamer.

 Send din pris til mig helst pr. mail mark @ brondbymedia DK

Der kan indgå et billede link til din side under informations side på min hjemmeside.

 

Er interesseret i at bruge systemet på 2 hjemmesider, så dette skal der tages forbehold for.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej.

Med Joomla CMS kan du køre det på den måde, at en bruger som tilmelder sig den ene side automatisk får adgang til den anden...

Priserne for opsætning mm. er som altid billig (se bunden) 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Vores helt eget MarketIT CMS kan klare opgaven, det er faktisk lavet til formålet. En lille profil side til billige penge. Kun 1500 kr. for oprettelse samt 1 års drift. Så bliver det ikke billigere..

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt se mulighederne i joomla her : http://extensions.joomla.org/

En 1000 forskellige addons, fx. forum, adv. brugerkontrol, wike osv 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo også bare selv sætte det op. Det er faktisk ikke særligt svært. Yes

Så slipper du også for at betale 350,- kr pr. time. Som er temligt dyrt må man jo nok sige.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

 350,- kr pr. time. Som er temligt dyrt må man jo nok sige.

Og hvilken kilde har du til den? Granholm er en af de billigste på markedet (og ja også for billig efter min mening Wink) og 350 kroner i timen ER billigt for at få lavet en hjemmeside.

Det er sjældent jeg ser nogen arbejde til under 500 kroner i timen i den her branche.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt ikke dyrt og Granholm ved hvad han har med at gøre, så jeg ville med fornøjelse betale det for at få det sat op af en fagmand.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 350 kr. er da meget billigt og ja vil også mene det er for billigt, for den slags opgaver. Det er også værd at tage med at man så har en at ringe til hvis der går ged i den, derfor jeg ikke våger mig ud i opensource, jeg kan godt li at der er support på tingene, ikke mindst mht. at kunderne kan få hjælp. Men kan man bygge den samme tryghed på Opensource systemer, så er det bestemt et godt alternativ. 

Det er jo netop timeprisen der koster lidt i Opensource, fordi selve softwaren ikke koster noget. Dem der har styr på den slags ting, tager sig også betalt for det, velfortjent!. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi har sammenlagt 45 aars erfaring med Opensource, personligt har jeg 8 aars professionel erfaring, og vi tager 650kr i timen for almindelige opensource opgaver.

En ordentligt gennemtænkt Jomla opsætning skal minimum tage 10 timer at lave ellers har personen ikke gjort sit arbejde godt nok. Bare den kommunikation der skal køres overfor kunden i forbindelse med at klarlægge dennes behov vil som minimum dække den første time, opsætning og tilretning af design tager mellem 3 og 4 timer, herefter skal der findes moduler der løser kundens behov, hvis vi antager at konsulenten allerede er bekendt med færdige moduler kan det klares på så godt som ingen tid, alternativt kan der her være tale om en både 5, 10 og 15 timers opgave blot i at finde modulerne, hvis det er meget specifikke krav kan det tage så lang tid at det både er hurtigere og billigere at få det udviklet fra bunden. Grafikeren skal, for et billigt design, også have et par timer, dernæst skal der fyldes nogles start-data i cms'et, det er også et par timer og slutteligt skal brugeren instrueres i brug af systemet hvilket også tager et par timer

Her snakket vi 10 timers arbejde, som der ikke kan skæres forsvarligt ned på nogen steder. 

Og lad os så lige få slået fast at Stefan (Granholm) har været igang med det her ikke engang et år, og at han flere gange her på Amino af flere forskellige eksperter er blevet spurgt ind til hans produkter hvor han på ingen måde har kunnet give tilfredsstillende og fyldestgørende svar. Hans priser er laterligt lave, jeg ved ikke hvordan han kan holde dem så langt nede. Enten leverer han ikke det han skal eller også bruger han 5-10 timer hvergang han tager betaling for en. Så jeg ville nok passe på med at kalde ham Fagmand eller Professionel ... dermed ikke sagt at han er uduelig eller ubrugeligt, der skal nok være et markede for det han laver man skal bare være klar over hvad man køber.

Jeg vil samtidig skynde mig at sige at jeg ikke er konkurrent til Stefan, vi har ikke sat et CMS system op siden 2003. Og det kan jeg nemt sige for folk der er villige til at betale vores priser er godt klar over de ting jeg har fortalt her og ville ikke tage så lave bud seriøst :) 

Og til Stefan, jeg kan se du bliver bedre og du får sikkert også en masse erfaring hen af vejen. Så keep up the good work og lad være med at tage det her som et personligt angreb for det er det ikke :) 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke engang kommentere ovenstående, blot at der er mange misvisende informationer.

Tag det ikke personligt, men nogle der ikke har sat en CMS op siden 2003.... kritisere i 2008 CMS opsætningspriserne Yes

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)