Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sletter man sin profil og forlader Amino?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har været inde i "ret din profil" men kan ikke se punkt til at slette

jeg har været her længe, men er blevet træt af, at der konstant er en (og det har gennem årene været skiftende, men - en der mere eller mere konstant - var helt umulig at holde ud, for at være ærlig)

jeg har set, at mange af mine gamle Amino venner HAR forladt forum, helt enkelt fordi det blev for anstrengende. Jeg har haft, og har god kontakt til flere af dem.

Der er SÅ mange andre fora, specielt Facebook, Linkedin og Twitter, hvor man kan vælge at blokere = slippe for en eller anden håbløs troll - men det kan man ikke her. Man kunne en gang, men nok mest fordi det er besværligt at kode, er den funktion ude. Det har kostet os rigtigt mange dygtige jurister, revisorer mm, som ikke gider "showet" længere. Kunne jeg slippe for en troll - så kunne den troll for min skyld være her så meget han ville, men jeg - klarer ikke at bruge tid på det.

Man har kun en vis mængde tid og kraft, på gratis rådgivning, og når den saboteres konstant af en troll - så må man jo kunne slette sin profil, og ikke bare fjerne Amino fra startsiderne. Jeg er bare ikke i stand til at se hvordan?

Jeg tror Amino har en fremtid, men det bliver sværere og sværere, uden de mange dygtige profiler som vi har mistet over senere tid - og for mig er tiden nu inde til farvel - men stadigt god vind fremover - Det haster ikke vildt, jeg er ude at rejse, men  hjælp mit lige til sletning I som ved hvordan Stick out tongue

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Lad vær med at slette din profil. Bølgerne går højt til tider i en debat, men der er ingen grund til at træffe dumme beslutninger, fordi andre taler grimt. 

Hvis du sletter din profil, vil de få vinde, og alle de mange, som tidligere og i fremtiden vil få værdi ud af dine indlæg, vil mangle en reference eller evt input eller supplerende svar.

Så hold humøret oppe, det vil jeg og mange andre sætte pris på! :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gør jeg ikke. Jeg kan lige sige, at jeg sidder på hotel -usikkert netværk - og har vævet at svare, men er lukket ude og nu kun kan via iphone sikker logind

Gæt lige hvilken “etisk” hakker jeg kan tro har smadret min computer adgang  uden jeg har bevis - men jeg har været på i 3 dage og nu - lige NU??

Aldrig - jeg skal ud af Amino nu, og ja trollen vinder - beslutningen er taget - det har været mange gode år - men jeg lever ikke uden en funktion hvor jeg kan slippe for trolle - uanset de mener jeg er Trump
jeg kræver ikke trollen blokeret totalt - bare JEG slipper

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
amino.dk/ordbog/faq/hvordan-sletter-jeg-min-amino-konto.aspx
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - Fik fra en tidl. storbruger at vide, at ens navn så forsvinder fra tidl. svar - og han følte han lidt løb fra ansvar - Man bliver til slette bruger blot
Det duer heller ikke
Jeg sletter bare Amino som startside og dropper brugen og holder mig til øvrige sites - inkl den facebook side som Martin B T startede, men som ikke rigtigt løbes i gang.
vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Jul 17
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære John,

Kan du ikke fortælle hvilket forum du fremover vil benytte?

Jeg spørger, da jeg ikke er den store fb bruger. Da jeg har sat pris på dine kvalificerede indlæg, vil jeg gerne se hvilken platform de seriøse bruger.

Med venlig hilsen,

Rune Jacobsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 10:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Gæt lige hvilken “etisk” hakker jeg kan tro har smadret min computer adgang  uden jeg har bevis - men jeg har været på i 3 dage og nu - lige NU??

Hej John, jeg er med på det kan være trættende at debattere på internetfora. Vi to er også gået galt af hinanden nogle gange, og hvis det er mig du refererer til som troll, så fred være med det. Vi bringer alle de erfaringer vi har gjort os, og så må læseren sortere i det.

Men at beskylde en aminobruger for at ødelægge dit internet på et hotel er mildt sagt ikke god stil.

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan blokkere brugere ved at benytte et browser plugin. Der findes flere løsninger. Her er en af dem.

Installer ublock origin (ublockorigin.com).

Herefter er der et ublock ikon i browser menuen højre side. I Chrome er det under udvidelser.

Du kan åbne kontrolpanelet ved at klikke på tandhjulene.

Vær opmærksom på at plugin'et blokkerer reklamer og at dette kan gå ud over funktionaliteten på hjemmesider.

Du kan fra- og tilvælge blokkering af reklamer under fanen "filterlister" i kontrolpanelet.

Du kan blokkere en bruger under fanen "mine filtre" ved at indsætte følgende linje:

amino.dk##.u-name:has-text(Albert Denmark):upward(.mob-box-shadow)

Erstat "Albert Denmark" med det navnet på den bruger du vil blokkere.

Du kan slå blokkeringer til og fra ved at klikke på øjet (ikon). Dette er især praktisk når du skal rette indstillingerne til, så de passer til dit behov.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 10:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Gæt lige hvilken “etisk” hakker j

Nu er der jo ikke ligefrem mange der kalder sig " Etisk hacker" her på amino, mig bekendt kun en.   Lidt af en underlige måde at hænge folk ud på, uden nogen form for dokumentation / beviser.   John er du ved at blive en gammel sur mand ? ;-)

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvis John forlader forum, skal der lyde en stor stor tak til ham gennem alle disse år(her er ord fattige) hvor han har givet gratis råd og rådgivning på et højt prof. niveau, og altid med en høj moral/etik/integritet.  

Samtidig et katastrofalt tab for Amino.dk, som fremstår som vingeskudt og risikerer at gå ind i en dødsspiral. For er der én person som har holdt dette forum oppe,  sørget for konstante daglige dryp af seriøse kompetente indlæg er det jo John, - jo såmænd- der er andre gode profiler, men i omfang og volumen og generel kompetence når de John til sokkeholderne, John er med andre ord en uerstattelig "institution" her på forum -og det har mange brugere  fundet ud af, og stiller derfor åbne spørgsmål til forum, som dog reelt er rettet til John.  

En trøst i det mindste, at høre, at hans iværksætter hjælp/engagement fortsætter/videreføres i andre fora - men et forum kan nu altså også noget - sammenlignet med f.eks en Facebook gruppe. Derfor burde Amino bede deres ejer, det er vel stadigvæk Martin Thorborg, om at skyde nogle penge ind i en opdatering af dette forum, så det bliver mere tidssvarende, f.eks. så at man kan blokere osv. selvom det nok ikke får John til at ombestemme sig.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)