Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling af løn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrede mig lige over om der er et bestemt beløb som man får mest ud af, når man udbetaler løn til sig selv, fra enkeltmandsvirksomhed til privat? Jeg kan ikke huske hvor, men jeg har engang hørt at der er et specifikt beløb mange udbetaler til sig selv, for at få mest ud af pengene. Jeg kan ikke lige huske hvad fordelen var, og det kan måske være at jeg blander det sammen med at folk udbetaler løn lige under topskat grænsen (for at undgå topskat selvfølgelig). 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46561
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger slet ikke løn i enkeltmands uden VSO. Du må hæve og indsætte så vildt du vil i status mellemreging, hvor dt ikke ændrer resultat som er indtægter minus skattefradragsberetttigede udgifter. Uanset hvad du hæver

Din samlede indtægt løn og overskud er hvad du beskatttes af og alt under topskattegrænsen ca. 600 t er til samlet ca 40% og alt over til 56%

Overvej at vide langt mere om drift af EMV og evt muligheder i VSO, skat, moms og en bunke andet, letlæst i ebog eller paperback https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html Til små penge

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)