Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål angående bogholder, virksomhedsopstart og andet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Planen er at jeg vil stifte en enkeltmandsvirksomhed som jeg vil fører som en online webshop med salg af mit eget tøj.
Jeg har allerede haft en omsætning og regner med at omsætte for 50000, med 15000 fortjeneste næste "kollektion"
Da jeg allerede efter et halvt år er på så store tal, vil jeg gerne starte en virksomhed da alt bliver meget nemmere med et CVR nummer, og jeg skal også til at betale skat/moms.

Derfor vil jeg hører om jeg er helt med på det jeg skal.
Jeg vil stifte en enkeltmandsvirksomhed på virk.dk og få et CVR nummer.
Jeg vil få en erhvervskonto hos LUNAR som jeg tilknyttet til mit CVR nummer
og jeg har kigget på en lokal bogfører/bogholder som tager priserne Bogholderi: 440,- + moms pr. time, Rådgivning m.m.: 660,- + moms pr. time. Er priserne helt væk eller er det fair priser, og hvor tit skal jeg bruge en bogholder?
Grunden til jeg vil have en bogholder er at jeg vil have mit regnskab helt skarpt så der ikke er fejl og jeg kommer i problemer, desuden så regner en boghandler vel alt ud for en angående indkomst, udgifter og betaling af skat/moms?
Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Din opsummering lyder korrekt. Men tror ikke nogle her på Amino vil skriver under på at alt er korrekt ;)

Priserne lyder fair.

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Tilmeldt 13. Dec 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med nogen ikke vil syntes det er korrekt? Tænker nok det er et lidt kontrovesielt emne haha :)

Tilmeldt 13. Dec 22
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

og ved du eventuelt hvor tit man skal bruge en bogholder i forhold til jeg er en lille virksomhed ?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hubodk:
hvor tit man skal bruge en bogholder

Det kommer jo helt an på antal billag og hvor tit du skal afregne moms. mit bud vil være ca 4 gange årligt. Men har du mange billag vil det være en fordel at bogføre oftere.   få en snak med bogholderen om hvad der er fornuftigt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)