Har du nogensinde overvejet at outsource din virksomheds telefonpassing til en specialist? Mange virksomheder vælger at gøre dette for at opretholde en pålidelig og effektiv kommunikation med kunder og samarbejdspartnere, men er det pengene værd?
Jeg er selv i en situation, hvor jeg overvejer telefonpassing for min virksomhed, men jeg er usikker på, om det vil være en fordel eller ej. Derfor vil jeg gerne høre om andres erfaringer med telefonpassing.
Har din virksomhed brugt telefonpassing, og hvad var dine oplevelser med det? Var det pengene værd? Hvad var de største fordele og ulemper ved at outsource telefonpassing? Jeg vil gerne høre om alle aspekter af telefonpassing, så jeg kan træffe en informeret beslutning om det er den rette løsning for min virksomhed.
Har selv kigget på virksomheden edelmann-kontorservice(dot)dk De har fået mega gode reviews, og virker meget gode til deres arbejde.
Tak fordi du vil dele dine erfaringer og tanker om telefonpassing!
Jeg kan læse mig til, du overvejer at benytte telefonpasning til din virksomhed. Jeg er ikke helt neutral, grundet jeg selv er leverandør af telefonpasning. Jeg kan se at du overvejer at gøre brug af telefonpasning ved en konkollega til Telesvar, jeg ved de er super dygtige. Det kunne være interessant at vide, hvad det er for en virksomhed du har, så er det nok lettere at give dig råd eller vejledning omkring telefonpasningen. Hvad er en ny kunde værd i din virksomhed?.
Det kommer meget an på hvilken type virksomhed du har. Er du ofte ude til møder og derfor utilgendelig når dine kunder gerne vil have fat på dig, så ville det give god mening at have en telefon padsnings løsning.
Jeg sidder i netværk med nogen hvor de har en fast pris på passning af din telefon, som jeg forstår det så ringer kunden først til dig og hvis du ikke tager telefonen så ringer den videre således at "opkaldet" ikke går ubesvaret hen. Jeg høre at mange er glade for den løsning.
Men tjek gerne https://www.jobconnection.dk/ ud og hvis du kontakter dem så må du gerne sige at jeg har sendt dig deres vej.
På mig virker det som om dit indlæg er en omgang shjult reklame for det firma du nævner. Ingen ville formulere sig på den måde som du gør - lige på når i reklamer. påfaldende at det er din første debat herinde.
Vi bruger Pronto Callcenter i DK Vikarservice. Normalt er det medarbejderne der tager telefonen, men de skal helst fokusere på det de skal arbejde med, i stedet for at blive forstyrret. Så vi er yderst tilfreds med telefonpasning, de sender os en mail efter de har taget opkald på hovednummer.
Hvis det er en vigtig person der ringer, har du også lige par minutter på at forberede dig inden du ringer tilbage.
Jeg har også generelt oplevet rigtig gode resultater med telefonpasning - det vigtige er bare at det ikke bliver en "beskedboks", hvor beskeder så hober sig op :-).
Så ligesom en helt normal reception der tager mod besked, så skal der reageres på den indenfor relativt kort tid :-).