Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hæve/sænke skriveborde købes! Har du et godt tilbud eller kender du nogen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger nogle hæve/sænke skriveborde - gerne minimum 3 stk. Disse skal til Randers, så det er mest interessant såfremt de "befinder" sig
et sted i Jylland eller på Fyn - så må vi køre lidt. Er det meget billigere, så kører jeg dog gerne til Sjælland!

Gerne tre ens (eller rimeligt ens) idet de skal placeres i samme lokale. Det må også gerne være mere end tre stk,, men minimum tre stk.

Jeg venter spændt - tak på forhånd.

Mange hilsner
Janet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige koebt 7 stks i Biva ... 2500kr stykket og de er rigtige rare at side ved :) 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi købte 5 skriveborde hos Lomax for nylig - denne model. De fungerer perfekt og kvaliteten er udmærket. For 2995,- pr. stk. bliver de leveret til døren. 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge,

Tusind tak for tipsene - super med amino! Mikkel, dem du nævner... jeg har lige søgt på Biva men finder intet hæve/sænke - men det ER hæve/sænke du har købt ikke?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Med mindre der sider en lille kineser indeni dem og hejser boret op naar jeg trykker paak nappen saa ja ...

 

 http://www.biva.dk/default.asp?id=19&pmid=231&product=true&prevref=228&infopage=0&maingroup=600&prodgroup=10000&prodtype=75&varenummer=270093

 

de er endda faldet endnu mere.

 

Er du flink og svare paa den mail jeg sendte dig her sidst? :) eller er den roeget i spamfilteret? 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk - tak Mikkel - det ser jo super ud! Og levering... jamen kunne ikke være meget bedre. Vil dog lige kigge på Lomax med og sammenligne de to - jeg kan se Lomax er større. Skal vist til at måle op.

Har du sendt mig en mail? Mener du herinde eller min arbejdsmail? Jeg har ikke fået noget såvidt jeg kan se. Mail mig lige igen ikk?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi købte 5 flotte el hæve sænkeborde i Quickly til SPAMfighter og 2 af dem er kolapset og det var et mirakel at ingen kom til skade.
Pas på kvaliteten!

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det betyder saa ogsaa at du har 3 der holder ;)

 

Ej ... det enest der ikke er super ved dem her er at pladen er ret tynd og du kan ikke laegge stor vaegt midt paa dem....men nu er det altsaa ogsaa et kontorbord ... vi skal ikke have andet end en telefon og et par skaerme staaende ... stolene derimod ... vi koebte nogle rigtig flotte og billige nogen i Jysk ... er godt klar over kvaliteten ikke er i top, men koderne var tilfredse ... indtil en af dem laente sig lidt for langt tilbage :/ 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle de gode råd :) Dejligt Amino fungerer så godt!

Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janet

Kig evt. ind på www.ergovision.dk der er en del vi kan tilbyde dig. Vi har dog mere end der er lagt op indtil videre.

Du skal være klar over at der er stor forskel på kvaliteten i de forskellige borde. Ja de kan alle køre op og ned men hvis der er behov for stabilitet og "lidt godt for øjet" skal man ikke altid vælge det billigste.

Forskellen ligge som regel i hvordan op/ned funktionen virker, også hvilken matriale bordpladen er lavet i.

Hvis du er interesseret i at høre mere er du velkommen til at kontakte mig, så kan vi måske finde den rigtige løsning til den rigtige pris, SÅ er alle glade ;o)  

 

Flemming Gravesen Unique indretning