Min webshop - æresporte.dk - har nu været online i en måned. 7200 besøgende. Løbende har jeg fulgt udviklingen i forladt kurv, forladt betaling og ikke mindst konverterede ordrer. De sidste 2 gætter jeg på er de mest interessante men der er et stort misforhold jeg ikke kan analysere lig frem til en løsning på. Over 75% bliver smidt imellem disse - hvorfor ? Mine produkter er ikke noget man køber intuitivt men ud fra behov hvorfor min egen filosofi må være at konverteringen burde være højere. Overser jeg noget eller er det normal praksis?? Håber i kan hjælpe |
Nu er æresporte jo noget der bliver planlagt i god tid og ofte af flere. Her er det naturligt at undersøge prisen først. Det giver en masse besøg som ikke konverter, da din kunder besøger din webshop flere gange inden de handler. = lav konvertering.
På din webshop kan man først se den samlede pris inkl. levering efter man har tastet personlige oplysninger, og jeg vil tror at dette gør at du får mange forladt betaling, hvor de ville være forladt kurv, hvis fragtprisen kunne ses i kurven.