Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel salgsplatform til ebog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skrevet en ebog som er klar til salg, men jeg er gået i stå når det kommer til at få den sat til salg, da det er et område jeg ikke har nogen erfaring med. Det jeg i bund og grund søger er en simpel måde at sælge min ebog, gerne en eksisterende salgsplatform, uden jeg skal sætte mig i mig ind i diverse programmering osv.

Jeg har søgt rundt på nettet, diverse fora osv., men de fleste henviser til Shopify, WooCommerce og lignende. Oven på det kommer så forskellige systemer til betaling. Det jeg håber at finde er et sted hvor jeg kan uploade min ebog til salg og som tager et fast beløb pr. transaktion, så jeg slipper for at tage stilling til den tekniske løsning, som jeg ikke har forstand på. Da det er en test af et koncept er jeg ikke interesseret i en månedlig fee, men tager gerne en opstartsomkostning og et transaktions-fee.

Er der nogle gode forslag til hvor jeg vil kunne kigge henne?
Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skriver du har en ebog klar til salg, er det så en helt færdig ePub/Pdf fil du har, eller mangler du stadig at sætte den op?

Hvis du bare mangler distribution og det er en dansk bog, er det pubhub.dk du skal have fat i. Hvis du uploader der, bliver den tilgængelig for alle danske boghandlere.

Hvis du stadig mangler at lave opsætning, eller eventuelt også gerne vil sælge en trykt udgave som print on demand, kan du tage et kig på vores platform for selvudgivere og forlag som er spintype.com

Tilmeldt 25. Apr 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svaret, det giver mig også lige en mulighed for at overveje nogle ting nærmere.

For at svare på dit spørgsmål: Jeg har en færdig PDF der er sat op og illustreret.

Jeg har kigget på pubhub.dk, men som jeg forstår det så er det udelukkende salg igennem boghandlere. Der ser jeg gerne at det er mere direkte, så jeg f.eks. kan indhente consent til yderligere markedsføring, let kan tilrettet produktet efter kundefeedback osv.

Spintype.com ser ud til at være et rigtig fedt koncept, som jeg sagtens kunne se mig selv bruge senere, når jeg har set om interessen er i markedet.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Saxo publish - eller BOD er oplagte - ikke måneds gebyr og meget billigt at uploade ebog og sætte til salg 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)