Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter Hobbyarts virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kan nogen oplyse mig om kontakt til firmaet hobbyarts? Jeg kan se mange forskellige garnfirmaer handler med dem. Men jeg kan simplethen ikke finde engros stedet. De har en hjemmeside. Men ved ikke om den er rigtig. Der står intet om virksomheden og mails man sender dertil besvares ikke.
Er der nogen som handler med Hobbyarts som vil dele, hvordan de kontaktes med mig.

Tak 🤗
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46479
Fra  John Hannover Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra du har prøvet både kontakt formularen og den angivne email her - Kontakt os (hobbyart.dk)  Hvis de ikke svarer, kan du via CVR se email til ejeren som jo er en enkeltmandsvirksomhed for ikke at de kan spammes så skriver jeg den, så du skal indsætte @ mellem navnet og Hotmail.com på den tomme plads: s.ryborg hotmail.com 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. May 23
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej det er desværre ikke den virksomhed. Du skriver hobbyart. Det er hobbyarts med s. Jeg ved ikke en gang om det er en dansk virksomhed. Men det er er grossiststed og ikke til private. Måske er der et dansk agentur på. Men kan bare ikke finde det.
Men når flere andre danske shops forhandler det, så må det jo være til, at finde. Kan også være det er fra en messe.

Mvh. Christina
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hobbyarts.dk bærer ikke bræg af at være en færdiglavet aktiv hjemmeside, men mere bare et domæne der er parkeret, så jeg er ikke overrasket over, at du ikke har fået svar, hvis du har skrevet til den emailadresse, der står på den hjemmeside.

Det er Yarnliving der ejer domænet hobbyarts.dk, så du kan prøve at kontakte dem.

Når du ikke kan finde en hjemmeside, er der sikkert tale om et private label produkt, hvor producenten og det originale produkt hedder noget helt andet.

Producentens navn står ofte med småt på indpakningen på private label produkter, så nogle gange kan det godt betale sig at spionere lidt i konkurrenternes butikker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)