Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af startdato for pmv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Det er i forbindelse med min uddannelse blevet muligt at komme i praktik i egen virksomhed, og i den forbindelse så har jeg i dag oprettet mit pmv. Jeg sætter startdatoen til den 01-08-2023, da min praktik starter der. Jeg skal dog have oprettet min praktik gennem praktikportalen, og det kræver at jeg kan finde min virksomhed i CVR-registret, men da jeg har sat startdato til 1 august, så bliver virksomheden først synlig efter den dato.

Mit spørgsmål til jer: Er det muligt at ringe ind til erhvervsstyrelsen og få ændre startdato for min virksomhed til snarest muligt, så jeg kan få oprettet min praktikplads inden deadline?

Mvh
Lasse

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Grønholt:
Er det muligt at ringe ind til erhvervsstyrelsen

Hvorfor er det du ikke bare ringer og spørger dem??

Tilmeldt 16. Mar 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt også min plan.

Jeg ville bare høre om der var nogen der havde prøvet at ændre startsdatoen. Blot for at få lidt ro i maven over det :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46454
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg tro man kunne men har ikke 100% check på det så kontakt deres support -  men du kan vel ikke blive praktikant i egen virksomhed uden den er arbejdsgiverregistreret og det kan du jo i alle fald ikke få et PMV til at være. Så taler vi egentlig enkeltmands - jeg kan ikke TRO man kan blive ansat praktikant i et PMV da PMV ikke må have pligter (moms - ansatte - import/eksport osv)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)