Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig marketing person søges til projekter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en der er dygtig til marketing til at hjælpe mig med mine 2 projekter. Jeg har lavet et sociale medie for alle mennesker i musikbranchen. Men da det koster meget at få op af køre med marketing penge, har jeg valgt at lave mit eget tøj brand, hvor pengene igennem salg af dette, skal investeres i det sociale medie.

Tøjet er til unge mennesker, og er print on demand så jeg har sparet lageret væk osv. og så der også tænkt på miljøet, da man slipper for overproduktion af tøj + tøjet bliver lavet af økologisk bomuld og noget af det er også genbrugs materialer. Men kvaliteten er stadig i top, og så det til en overkommelig pris.

Jeg kan ikke linke til hjemmesiderne her i dette indlæg, men kan du finde ud af marketing, og er nysgerrig på hvad det er, så skriv en privat besked til mig og jeg vil svare på alle dine spørgsmål.

 

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstod ikke helt dit tilbud. Skal din marketing hjælp arbejde gratis mod delejerskab? Og skal din marketing hjælp selv bidrage med penge til annoncering?

Hvis jeg var dig og forudsat dit "sociale medie for alle mennesker i musikbranchen" kan noget, hvorfor leder du så ikke efter en investor til dette projekt?

Fra Randers
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sirene,

Ville helst gøre det så kort som muligt, så har ikke skrevet en roman, da jeg tænkte at snakke videre omkring detaljerne til dem som henvender sig til mig over privat besked. Men kan godt se nu at det lidt uklart hvad mit tilbud endelig helt præcist er, men jeg tænker umiddelbart at samarbejdet består af at begge parter har hånden på kogepladen, og at personen skal ligge lige så meget i det som jeg selv, men samarbejdspartneren skal have speciale i markedsføring da det ikke er min stærke sidder overhovedet, har jeg erfaret. Men ellers kan jeg meget andet selv. Men hvor mange procent personen skal have af virksomheden og en hel klar plan for hvad der skal ske fremadrettet, er noget som skal diskuteres af begge parter, så vi begge er tilfreds. Håber det er svar nok, kan ikke gøre det mere klart før jeg får nogle tilbud som jeg kan vende og dreje til en nærmere konklusion. Overvejer også kraftigt at finde en investor, men vil helst prøve at give det et skud selv, før dette bliver en realitet.

Fra Albertslund
Tilmeldt 15. Jul 23
Indlæg ialt: 37
Fra  Digital Monkey Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, Det lyder som to meget ambitiøse og spændende projekter, du har gang i! Hos DigitalMonkey.dk tilbyder vi marketingløsninger, der kan hjælpe dig med at nå dine mål. Vi har meget konkurrencedygtige priser, og du kan endda få en virtuel assistent til at hjælpe dig med dine marketingbehov. Vores timepriser starter fra kun 350 kr.

Vi har erfaring med at arbejde med både sociale medier og tøjbrands, og vi forstår vigtigheden af at have en bæredygtig tilgang. Vi vil meget gerne høre mere om dine projekter og diskutere, hvordan vi kan hjælpe dig med at få dem op at køre.

Send os en privat besked, så vi kan dykke dybere ned i detaljerne og besvare alle dine spørgsmål.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Mvh, DigitalMonkey.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 2. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel hvis det er du står og skal bruge hjælp til at skabe SoMe content vil vi meget gerne være behjælpelige. Vi er en videoproduktions virksomhed der hedder Motion vizual, kan findes via vores navn og skaber content for store og små virksomheder. i meget velkommen til at hive fat i os.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)