Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame-regler tv/streaming

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har noget tid puslet med nogle tanker. Ja der er ikke lige råd og bliver aldrig til noget, men derfor er jeg alligevel lidt nysgerrig.

I Danmark må der ikke være reklamer i udsendelser på tv, derfor sender flere kanaler fra England. 

Hvad med Youtube og streaming? Der bliver en "udsendelse" jo afbrudt af reklamer i nogle situationer. Men er det så afhængig af hvor Youtube server står? eller hvordan vurderes det? Eller gælder de kanaler ikke ved ren streaming? Eller er der et eller andet sted ik tænkt over det. 

Derudover, HVIS man laver en tv-kanal og fik plads i en tv-pakke på en vis... Må man så have konstante reklamer omring udsendelsen? Forestil jer at i ser på et 40 tommer tv, men så hele vejen rundt er der reklamer, bandereklamer som ved fodboldkamp kan man sige, men bare på tv kanalen. Faste reklamer man ik kan fjerne, eller ved streaming ikke kan sige full screen så er de væk... Men man mister ikke noget af billedet. Det der sendes ud skæres bare ned i str, så har du et 40 tommer tv svarer det måske til 32, eller lignende, og så er der bare randen rundt en masse faste reklamer (selvfølgelig uden lyd). Er det så reklamer i en udsendelse eller? Hvordan vil reglerne se på det?

MVH
Hans

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Edit: Jeg misforstod dit spørgsmål. Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)