Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Influencer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har en virksomhed som sælger oplevelser igennem Champagne og vi vækster roligt og i den forbindelse ønsker jeg en influencer som kan hjælpe med at vækste på Facebook, Tik Tok, Instagram

Nogen som kender nogen?

Michael

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 23
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Der findes meget software til denne slags, f.eks. Makeinfluence eller Dreaminfluencer.

Husk reglerne for brug af influencers - navnlig TYDELIG markering af, at der er tale om reklame!

Gratis artikler og værktøjer om jura - læs mere på Juraviden.dk

Tilmeldt 24. Aug 23
Indlæg ialt: 8
Fra  ChatbotAI Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey jeg har tidligere været en del af spacebox.dk, og vi har haft mere end 20 forskellige influencers.

Det jeg lærte var at det er nemmest at finde nogle selv, fordi andre bureauer og tjenester tager en del penge for at faciliere et forhold mellem forretningen og freelanceren.

Sjovt nok så mange af de influencere som havde mindre følgere antal/likes var nogengange meget mere succesfulde i at bringe salg fremfor de helt store kanoner som havde flere hundred tusinde følgere.

Prøv at søg de sociale medier igennem efter en "fest abe", eller tidligere reality deltagere er jeg sikker på du kan lave en god handel med, og få nogle salg til din forretning.
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Sep 23
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når der er tale om influencere, som giver det bedst mening at tage kontakt til et bereau så de kan matche dig med den rigtige.

Jeg ved godt det virkere billigere, hvis man lige kender en der kender en.
Men det er en dyr fornøjelse, hvis det ikke er det rette match :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)