Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe domæne

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor kan man købe retten til bruge et dk. domæne og ikke blive bundet med fornyelser?

Jeg vil betale direkte til dk-hostmaster efterfølgende.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan i næsten alle hosting firmaer købe retten til dk-domæner uden at købe webhotel m.m.

Kig efter det der hedder DNS hosting - det plejer at være gratis.

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg har prøvet på Dandomain (hvor de kører med tilbud på 19 kr), men de skriver at de efterfølgende automatiske forlængelser koster 109 ex moms

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv simply.com hvor jeg har flere domæner liggende. Der koster det ikke forlængelse for dem.

Tilmeldt 24. Aug 23
Indlæg ialt: 8
Fra  ChatbotAI Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror desværre ikke der er meget du kan gøre her, jeg har afmeldt mindst 8 abonnomenter bare fordi jeg skulle købe et domæne og intet andet.
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

andreasmorenoj:
Jeg tror desværre ikke der er meget du kan gøre her, jeg har afmeldt mindst 8 abonnomenter bare fordi jeg skulle købe et domæne og intet andet.

Jeg forstår ikke, hvad du mener. Abonnementer? Hvis du afmelder dem, misser du jo ikke din domæne, som er på punktum.dk, hvor du kan ændre DNS?

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

DK-hostermaster (eller punktum punktum dk som de nu hedder) lejer ikke selv domæner ud direkte til brugerne - men du skal igennem en af deres mange partnere. punktum.dk tager en fast pris på 60kr for deres domæner fra deres partnere - så det er hvad du som MINIMUM skal forvente at deres partnere tager, ved mindre de som dandomain/simply køre et tilbud hvor du første år tager 19kr.
Find det sted som tager den billigeste pris for de efterfølgende år, og lad dem fornye det for dig - det bliver simpelthen for besværligt hvis du hvert år har tænkt dig at skifte, fordi du vil spare 40-50kr.
Derudover så bør du overveje kraftigt at gøre brug af cloudflare til at styre din DNS, istedet for den danske partner du nu vælger til at fornye dit domæne :)

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Punktum dk har hævet priserne igen, så det nu er 70,-/år i stedet for de 60,-/år, som man hidtil har skulle betale som forhandler/registrant.

Tilmeldt 24. Aug 23
Indlæg ialt: 8
Fra  ChatbotAI Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey jeg mener at når man begynder at blive bundet af fornyelser så opsiger jeg bare det hele.

Men ville ligesom dig også elske at bare beholde mine domæner, og aldrig skulle betale for andet end bare mit domæne da det er det eneste man bruger.
Fra Kolding
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tag et kig på https://dns.services de tilbyder netop det som du forespørger via deres gratis DNS hotel. Der er ingen rabatter eller andet fis. Du betaler 70 DKK for en registrering og så har du domænet i et år og betaler derefter til Punktum (DK-Hostmaster) en gang om året.

Lidt ligesom GratisDNS før de blev opkøbt af One.com - Keep it simple.... Smid en PM hvis du skal have hjælp til at få dem flyttet...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)