Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste Pick and Pack i 2023?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at undersøge, hvad de bedste Pick and pack muligheder er i Danmark pt. Det er dels for nogle udenlandske kunder, men også for mig selv.

Udover prisen, er det vigtigt at sync .imellem deres ordresystem og Woocommerce virker samt at sikkerheden er i top og tager imod returvarer.

Der er ikke meget at gå efter på Google og de tråde som er om det på Amino er ret gamle. Håber I kan hjælpe. På forhånd mange tak.

mvh. Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, dem vil jeg kigge nærmere på.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke helt upartisk, da jeg ejer Compack.dk, som er et pluk-og-pak-lager i Brande.

Jeg tror, at alle pluk-og-pak-lagre understøtter integration med WooCommerce, således at ordrer og fragtmuligheder overføres automatisk mellem systemerne.

Hos os er stregkoder påkrævet. Vi scanner alle varer ind ved varemodtagelse (overfører antal til WooCommerce) og registrerer, hvilken plads varen bliver lagt på.

Lagrene har forskellige sikringsniveauer afhængig af deres kunders krav. Det mest almindelige er sikringsniveau 20, som bl.a. inkluderer overvågede alarmsystemer med udkørsel ved alarm.

Jeg tror også, at de fleste lagerhoteller har deres egne returportaler. Hos os logger slutkunden ind på portalen med deres e-mailadresse og ordrenummer. Herefter bliver der vist billeder af de produkter, de har købt, og de kan vælge, hvilke produkter der skal returneres, og hvorfor (forkert størrelse, fortrudt køb osv.). Derefter får kunden mulighed for at vælge returfragt (ud fra, hvad der nu er muligt i det pågældende land), og herefter får de enten en QR-kode, portokode eller pakkelabel, som skal på pakken.

Priserne for pluk og pak afhænger næsten udelukkende af, hvor mange pakker man kan pakke i timen, hvor meget plads du optager, og hvad der er af udgifter til emballage.

Det betyder, at priserne starter ved 12-15 kr for de allerbilligste og hurtigst pakkede pakker og stiger op til 30-40 kr afhængig af de ovenstående forhold.

En god tommelfingerregel i forhold til at vurdere, om din forretning er passende, er, at du skal generere ca. 20 ordrer pr. måned, pr. reol, og lidt mere pr. palleplads. Det kan godt lade sig gøre at lave en aftale under denne ordremængde, men typisk vil de "faste" omkostninger komme til at fylde relativt meget med få ordrer.

Hvis du er interesseret i at tage en helt uforpligtende snak, ringer jeg dig gerne op. Du kan skrive til mig på ppo(at)compack(punktum)dk.

Jeg håber, det hjælper!

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for et fyldestgørende svar. Jeg vender nok tilbage via mail og så kan vi tage det derfra.:)

mvh. Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)