Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Tyrkiet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen jeg har overvejet at sælge varer over Instagram til at starte med og hvis alt køre vel starte som selvstændig .. sagen er at jeg har ingen anelse om hvordan det fungere. Det handler om pynte ting tæpper puder.. vil det være dyrt at at købe fra Tyrkiet og sælge her? Har undersøgt det lidt samme varer findes også i Tyskland .. nok er det en anden pris men hvis moms told osv er ekstra dyrt nårsm henter frs Tyrkiet kan det måske betale sig at hente fra Tyskland istedet.. og hvis jeg skal hente fra Tyrkiet hvad er proceduren? Håber i kan hjælpe 🙏🏻
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Priser må du selv undersøge
Du skal være importregistreret for at købe til erhvev fra Tyrkiet og må ikke gøre det uden CVR og den registrering
Som momsregistret tilkomme udgift til fragt, told (kan svinge regn 5-15% max) og importgebyr (regn 160 kr) mens momsen ikke koster. Uden momsregistrering tilkommer 25% moms på totalen
Køb fra tyskald er uden told og gebyr med samme forhld fo rmomsen der ikke koster hvis du er momsregistreret og ellers vil være tysk moms oveni

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)