Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lunar som erhvervkonto?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har stiftet en virksomhed med to andre, og vi skal til at vælge en erhvervkonto til vores ApS. Vi har kigget lidt på nogle banker, men det er umiddelbart svært at se en der skiller sig ud. Vi har kigget lidt på Lunar Business, og synes de virker smarte og moderne. Mit spørgsmål er, om der er nogle der har erfaringer med Lunar Business, og om det overhovedet er værd at betale det ekstra for en smart mobil app? For det er vel den eneste forskel fra de andre banker? 

Eller om vi bare skal vælge den billigeste løsning?


Venlig hilsen

Emil

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke selv noget dårligt og hører generelt folk være tilfredse med Lunar - som jo i den lille version til ca 3000 kr har lidt begrænsninger - antal konto osv og nogen synes support kan være lidt uerfaren, men generelt - godt

Ved ikke hvad du mener du betaler ekstra for smart mobillapp - jeg oplever ikke deres app specielt forskellig fra f.eks nordea og danske og hvad de fleste danske banker har for app - ud over at lunar så ikke har filialer til kontanter osv men kun app

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er var ikke min oplevelse at der var noget værdi i den app.

Jeg var kunde på et tidspunkt hvor de kun havde app, hvilket var rimelig frustrerende da det tog mig meget længere tid at betale regninger via app end det ville gøre på en alm. netbank.

Jeg ville nok søge den billigste løsning hvis jeg var dig, og være sikker på at der også er en alm. netbank.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)