Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter gruppe

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. May 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Jeg går og roder med lidt projekter ved siden af mit arbejde, men savner nogle ligesindede at sparre med fra tid til anden, nogle der også kan stå med samme udfordringer som mig selv, og nogle til at holde hinanden oppe i de hårde tider, hvis feks motivationen eller andet fejler.
Jeg har søgt på Google om noget lignende, men det virker alt sammen meget professionelt, hvilket ikke er det jeg søger endnu, men nok mere en mindre gruppe hvor man kan mødes et par gange om måneden feks.
Noget der er lidt casual, men ikke useriøst.

Er der nogle der kender til sådanne grupper eller har erfaringer i den retning?

Håber I kan hjælpe :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Oct 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er godt, at du søger sparring og motivation gennem andre, og ikke bare kaster håndklædet i ringen. For det er helt normalt at motivation kommer og går, særligt som selvstændig, hvor man sidder med det hele selv.

Jeg har ikke selv prøvet, men prøv at se om der nogen grupper på Facebook. Det vil undre mig meget, hvis det ikke er tilfældet. Og hvis der ikke er, så kan du evt. selv starte en gruppe :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

du har hetl ret - der er mere end 10 meget aktive grupper, en af dem med flest tilmeldt (over 100.000) er IVN på facebook - for helt unge er ungiværk og og og

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)