Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af 2. hand varer - hvordan ville i gøre det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Jeg driver i dag en enkeltmandsvirksomhed der køber brugte genstande og kører brugtmomsordning.

Disse genstande er ofte fyldt med andre brugte genstande som jeg hidtil ikke har gjort noget ved, da jeg udelukkende beskæftiger mig med B2B salg og disse ting skulle sælges B2C.

Anyway. Jeg føler lidt at jeg lader potentiale gå spildt. Der er genstande for flere hundrede tusinde på et år, jeg har allerede lokale der kunne bruges til butik, jeg kan nemt implementere reklame for dette i min allerede ongoing markedsføring

Jeg vil dog absolut ikke stå for det daglige i "butikken" da jeg har travlt nok i min nuværende forretning, men vil gerne kører det strategiske/markedsføring etc.

Så jeg står egentligt der hvor jeg kan tilbyde "gratis" lager, da det allerede er betalt gennem mit firma, "gratis" husleje, da det allerede er betalt gennem mit firma, "gratis" markedsføring, da det allerede er betalt gennem mit firma. 

Jeg kunne forestille mig et setup hvor der var åbent i butikken 1 dag om ugen, og så kan vedkommende selv tømme mit "lager" på samme adressen når de vil, og lægge tingene til salg osv. Jeg aner ikke om der er nok til en fuldtidsstilling eller ej, men det er nok noget af det mest lave risiko man kan have ved at starte en forretning op, da det er overskudsvarer fra den anden forretning.

Anyway, hvis jeg nu skulle finde en der kunne stå for dette, hvordan ville i så sætte det op? Et firma for sig? Aflønning gennem ren provision (kan man det?), timeløn eller noget helt andet? Er der nogen idé i at min virksomhed sælger tingene til virksomhed 2, fremfor at give det gratis, eller giver det bedre mening at kører det hele gennem min virksomhed og så aflønne på en eller anden måde til vedkommende? Burde de skulle betale noget for husleje/markedsføring etc.?

Jeg ville egentligt helst blot afholde alle udgifter selv, og så aflønne med procent af salget, hvis man kan det. Men aner ikke hvad der er af muligheder og/eller hvad der giver bedst mening. 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare for at læserne kan pejle sig nærmere ind på dette, ville en omtrent lokation være god

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 11. Aug 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad har lokation med noget at gøre? Jeg søger ikke arbejdskraft herinde, søger info til bedste setup. Medmindre jeg misforstår noget. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)