Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Action-komedie-serie!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger kapital til udviklingen af action-komedie-serie. Manuskriptet er skrevet og der er både producer og instruktør tilknyttet.

Stilen er Blinkende Lygter og I Kina Spiser De Hunde(samme instruktør er tilknyttet på dette projekt).

Konkret søger vi 50-100.000 kr. til at lave en promo reel. Altså en mini-udgave af serien. Denne skal bruges til at sælge produktet til en udbyder.

Afkastet vil afhænge af hvor godt produktet bliver selvfølgelig og hvilken udbyder, der laver den endelige produktion. 

Hvis man vælger at gå ind i projektet økonomisk, vil man kunne få en vis indflydelse på serien. Fx. i hvilken provinsby handlingen skal udspille sig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonze:
Stilen er Blinkende Lygter og I Kina Spiser De Hunde(samme instruktør)
som ikke har samme instruktør

Har du tilsagn fra Anders Thomas Jensen (blinkende lygter) så er finansiering ret let vil jeg påstå - og I Kine Spiser du hunde (ATJ forfatter) er Lasse Soang Olsen som instruktør - de har samme forfatter men den fejl må du ikke lave når du søger investor - de har hver sin instruktør men samme forfatter - og har Anders Thomas Jensen enten sagt ja til at instruere eller er forfatter, så går du helt gal vej her, for så er der langt bedre muligheder for finansiering. ATJ er stort navn og åbner masser af døre, men du må ikke skyde dig/jer selv i foden og sige Anders Thomas står klart - hvis ikke det er tilfældet

Afgørende for film og serier er netop, at manus er så godt - at en kendt instruktør tager den på sig, for så går det ofte ret let

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg ved udmærket at de to film ikke har samme instruktør. Med “samme instruktør” (på IKSDH) mener jeg på dette projekt. Altså LSO. ATJ har dog givet sparring (omend meget lidt). Jeg har rettet indlægget - måske det giver bedre mening nu.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46464
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonze:

Tak for svar. Jeg ved udmærket at de to film ikke har samme instruktør. Med “samme instruktør” (på IKSDH) mener jeg på dette projekt. Altså LSO. ATJ har dog givet sparring (omend meget lidt). Jeg har rettet indlægget - måske det giver bedre mening nu.

helt fint - mere at investorer vil have meget klarhed. LSO er heller ikke dårligt at have OK fra som instruktør men nok ikke helt som hvis det var ATJ der var dukket op til serier i den stil, selv om serier ikke er hans domæne normalt

God vind med det - går ud fra I har prøvet de sædvanlige - TV2 osv efter tilskud

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Vi har ikke prøvet den slagne vej. Simpelthen fordi branchen fattes penge i øjeblikket - og er meget selektive. Så strategien er, at producere et brag af et salgsmateriale (promo reel og selvfølgelig et pitch deck(som er lavet)), som de simpelthen IKKE KAN se bort fra.

Vi har jo udstyr og netværk, så det vil ikke kræve det store at lave en low budget produktion. Men ja, det kræver selvfølgelig lidt kapital at komme i gang - derfor dette oplæg…

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)