Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man bruge et speedbådskørekort til kommercielt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får tit spørgsmålet: "hvad kan jeg bruge et speedbådskørekort til kommercielt?"

jeg vil jo gerne sælge mit produkt (speedbaaden.dk/speedbaadskoerekort) bedst muligt og lidt salgs argumenter hjælper jo altid, så svaret på spørgsmålet kan dels hjælpe mig med hjemmeside tekst men også salgsargumenter i telefonen

Et speedbådskørekort er jo et fritidssejlerbevis. men der er en del der bruger det i deres erhverv.

under tiden har jeg personligt undervist. Brandmænd der skulle bruge have speedbådskørekort før de måtte få lov at få job i brandmandsbåden. nogle brandmænd betalte selv andre brandstationer betalte for at få uddannet personalet.

politiet skal slf. også have speedbåds prøven plus en ekstern uddannelse for at sejle politibådene. 

jeg har haft en del elever der skulle bruge speedbådskortet for at komme ud til øer her var en del entreprenører/håndværkere der etablerer havne eller vedligeholdelse af bygninger på mindre øer. 

livredere tager typisk også speedbådsbevis eller vandscooterbevis  

så har jeg undervist nogle unge fra ungdomsøen/middelgrundsfortet som boede der ude og dermed var afhængig af selv at kunne sejle deres speedbåd. (en del af dem gik hele vejen og også tog duelighedsbevis når nu de var i gang).

man kan klare sig med et speedbådskørekort hvis man vil lave event sejlads men her må motoren ikke overstige 100kw (135kh). dog syntes jeg ekstra uddannelse er på sin plads når man her har ansvaret for andre personer på vandet. 

slotsfærgen i Hillerød ved frederiksborgslot kræver duelighedsbevis og her er mange startet med speedbådsprøven som den praktiske del.

en del dykkere tager også speedbådskørekortet her taler jeg både om erhvervsdykkere og fritidsdykkere, som bla bruger det i klubregi.

så er der dommere og instruktører til sejlads stævner som skal havde det for at sejle i følgebådene.

Har i nogle bud på andre erhverv hvor man kan få brug for et speedbådskørekort? 

Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

den gernerelle beskrivelse at koret er her: https://www.speedbaaden.dk/speedbaadskoerekort på siden men jeg vil jo gerne have mere kontent 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere vandskiklubber rundt om i Danmark, bl.a. Nivå vandskiklub. Her har førerne af vandskibåden naturligvis kørekort til speedbåd. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

speedbåden:
Har i nogle bud på andre erhverv hvor man kan få brug for et speedbådskørekort

hvad med du spørger den relevante myndighed?  f.eks søfartsstyrelsen / eller arbejdstilsynet. 

Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

sirene

Rigtigt den havde jeg ikke tænkt på. men får de løn eller er det frivilligt arbejde?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)