Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på trofæ hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Dec 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
halløj Amino-fællesskab!

Jeg har længe læst opslag har på siden (nu endelig oprettet en bruger) og har beundret jeres evne til at give konstruktiv feedback,
så nu håber jeg, I kan hjælpe mig med noget!

Jeg er Jonas Møller, ejer af Zweck, hvor jeg skaber unikke trofæer ud af affaldstræ og genbrugsmaterialer.
Jeg har brugt en del tid på at udvikle min hjemmeside og er ret tilfreds, men jeg ved, at I har det skarpe øje for detaljer.

Hvad tænker I om følgende:

Klarhed i Budskab:
Er det tydeligt, hvad jeg tilbyder, når I hurtigt kigger rundt på siderne?

Troværdighed og Professionalisme:
Virker hjemmesiden troværdig og professionel?

Andet:
Er der noget andet, I mener, jeg bør overveje eller forbedre? Jeres perspektiv er guld værd for mig!

zweck.dk
Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg godt lide stilen - selvom det er lidt specielt.

1) Dine produkter skal rykkes op, hvorfor er  "EKSEMPLER PÅ VORES ARBEJDE" før "SE VORES PRODUKTER"? Vis forhelvede dine sejeste produkter som noget af det første - jeg burde ikke skulle bruge flere kliks for at finde dine ting :). Generelt synes jeg der er for lidt fokus på produkterne, hvis du mener du har nogen fede produkter, bør du vise dem!

2) Jeg synes dine blokke har ALT for meget tomt space (der er tale om mange hundrede pixels per "block") - pånær "Nogle af dem vi arbejder sammen med", her går iconerne så ned over den næste farve/"block"

3) Du bør komprimere/convertere dine billeder til webp - der er ingen grund til der er .png billeder som fylder op til 2mb

4) Synes umiddelbart din side er lidt langsom i forhold til det er 100% statisk content - der er ingen grund til ALT ikke er cached, minified osv. Selv med en af de billige simply løsninger, burde den loade hurtigere

5) Menu på mobil, er for besværligt - at man skal scrolle op i toppen for at navigere rundt, er meget lidt brugervenligt

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)