Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil gerne forpagte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej

ved ikke om det er det rigtig sted at skrive dette men sagen er den at jeg bliv opsagt fra mit lønmodtager job ikke det beste med intjeningen
men nu vil jeg prøve noget helt andet at kanste mig over der er også søgt noget med at blive forpagter på en færge men ikke hørt noget fra dem
men så tænke jeg måske kunne søge her inde om det samme med at forpagte en cafe eller noget helt andet jeg bor i silkeborg men økonomisk kan jeg desværre ikkke lige lægge en ejenbetaling mm hvis der findes en der kender en der ved hvor jeg kan få lov til dette uden den helt store økonomisk bagland
ville jeg da blive mega glad

mvh
Snif8600
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

du må gerne starte med at sætte punktum og kommaer i dine "tanker".

Tilmeldt 28. Dec 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hvis du ikke kan lide hvad du læser så gå vider for du ander jo ikke hvorfor det ikke er det jeg er ordblind på dette område nu ødelæger du mit indlæg og jeg føler mig moppet nu tak for det 

jeg viste at 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Snif8600:
jeg måske kunne søge her inde om det samme med at forpagte en cafe eller noget helt andet jeg bor i silkeborg men økonomisk kan jeg desværre ikkke lige lægge en ejenbetaling mm hvis der findes en der kender en der ved hvor jeg kan få lov til dette uden den helt store økonomisk bagland
ville jeg da blive mega glad

mvh
Snif8600
lykken står den kække bi, men jeg tror ikke det er let at få bid her, Det at forpagte en færge eller en café er ikke bare ligetil, og slet ikke hvis ikke du har en økonomi selv til at bakke det op. Du skal både have stor erfaring med færger eller caféer både drift og regnskaber og alt

Det vil i mine øjne være farligt for dig, og af den grund også, vil du næppe finde nogen der vælger dig til det 

Jeg synes du skal søge arbejde på café og restaurant, så du får mulighed for at se muligheder og problemer, og spare lidt op - så kan drømmen måske blive til noget ad åre
God Jul og Godt Nytår

vh John Hannokver

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Dec 23
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

det har d måske rat i men skulle jo prøve til om se hvad der rør sig her inde også,

men ved bare jeg står udenn job nu og min pengetank er tømt den 1/3 der for og jeg 

søger alt mulig men der ikke til af finde noget her i det midtjyske

men tak for tippet rigtig godt nytår 

 

 

 

 

 

7

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)