Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående udvikling af app

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville høre hvad det ville det koste at lave en færdigudviklet app.
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

340 millioner kroner. 

Just kidding!

Det kommer an på hvad den skal kunne. Uden en minimum kravspecifikation er det umuligt at komme med en pris.

Altså hvad skal den kunne din App. 

Tilmeldt 27. Dec 23
Indlæg ialt: 14
Fra  Nordic Sales Force Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Forhør dig hos et konsulenthus indenfor app-udvikling. Jeg kan anbefale Holion, der også har Starti.app, som er en god og billig måde at komme i gang på.
Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Simon,

det afhænger naturligvis af hvem du spørger. Hvis du spørger et firma, så skal der tjenes penge til sælgeren (som ikke kan programmere), projektlederen, programmøren, firmaejeren, revisoren som skal styre det hele, og... du forstår sikkert hvor dette leder hen. De fleste IDEs (programmeringsværktøjer) har en wizard som relativt hurtigt kan generere noget med firmalogo og som kan loades på en telefon. Det vil en studenterarbejder kunne klare for et par hundrede kroner. Jeg er sikker på at du har styr på alting og at det nok skal gå godt, men som udgangspunkt skal du nok måske også tænke lidt på hvem du langsigtet vil inddrage. Hvis budgettet er stramt, kunne man lavpraktisk starte med et opslag på Danmarks Tekniske Universitet (DTU). Der er mange med høj profil, som siger de kan... Mange som rent faktisk kan, men ikke holder aftaler... Nogen der kan det hele... Så held og lykke!

Tilmeldt 27. Dec 23
Indlæg ialt: 14
Fra  Nordic Sales Force Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er helt rigtigt, at der er flere, der skal tjene penge, når man bruger et konsulenthus. Men det andet kræver nok en ret præcis kravspecifikation og at man selv har teknisk indsigt. I så fald kan man sikkert finde en billigt på Fiverr :-)

Men igen, Fiverr skal jo også tjene penge, så det er alt andet lige billigere selv at finde en i Indien. Eller er det? ;-)
Tilmeldt 25. Jan 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Simon,

Du kan undersøge Sanocast's hjemmeside da de tilbyder konkurrencedygtige priser.

Jeg kan varmt anbefale sanocast.

Som du også kan se på deres hjemmeside, har de haft nogle store samarbejdspartnere.
Tilmeldt 17. Jan 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det ;)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)