Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem administrerer min Outlook APP på min telefon?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er konsulent for flere virksomheder, hvor jeg har min egen mailadresse i deres organisation. Jeg har adgang til alle disse mailbokse på min telefon i Outlook APPen, og sletter dem når samarbejdet ophører.

Meeen, da jeg ville tilføje en ny kundemail forleden, fik jeg besked om, at "appsene på denne enhed allerede administreres" og "En enhed må kun have en enkelt administreret konto". Og jeg blev bedt om at slette den nye mailboks, eller en af mine andre kunders!!

Hvad betyder beskeden?

Har en af mine kunder administrationsrettigheder over min telefon? - min Outlook? - mine andre mailbokse?

Skal jeg undlade at have administrerede konti på min telefon?

Kan deres IT afdelinger "slå det fra"? det er en ret stor hjælp for mig at jeg har alle mails og ikke mindst kalendere i samme app.

Bør jeg have en separat telefon med sådanne konti?

Eller kan de bare se deres egen konto og fjerne den, hvis samarbejdet ophører og har derudover ikke adgang til noget de ikke skal?

Kan jeg så lave en workaround, så jeg har begge administrerede konti på min telefon?

På min PC arbejder jeg kun i browseren (365) for disse firmaer så der oplever jeg vel ikke samme udfordring(?)

Jeg arbejder med fortrolige oplysninger, uden at være paranoid, så andre organisationer må simpelthen ikke se hvad jeg har liggende i andre konti. 

Håber nogle kan guide mig, om jeg straks skal slette alt, eller klappe hesten heeelt roligt.

/Tina

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)