Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af Sumup kort betaling.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har en online shop hvor jeg sælger produkter.
Jeg bruger Dinero som bogførings program og det er let nok med Dinero fra min webshop, da jeg kan vedhæfte faktura fra salg inde fra Woocommerce.

Jeg skal til en messe i Marts og tænker derfor at købe en Sumup kort betalings terminal, for at tage imod betalinger. Lige nu bruger jeg Stripe som indløser på min webshop og jeg har ikke MobilePay til erhverv.

Men kan jeg bruge en Sumup kort terminal?
Jeg skal vel oprette den som en indløser inde på Dinero og overføre pengene til min Erhvervskonto når de går ind på Sumup?

Den jeg har kigget på kan printe en simpel bon ud, men jeg skal vel kunne dokumentere salget i Dinero?

I må undskylde mine lidt rodede spørgsmål, men jeg er ganske ny på "markedet" og synes det kan være lidt af en jungle at finde rundt i. 🙂

Mvh.
Patrick.

Tilmeldt 25. Dec 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 04:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello! Your questions are totally understandable, and navigating these choices can indeed feel like a jungle sometimes! Regarding the Sumup card terminal, it should integrate well with Dinero. You can set it up as a redeemer, and once payments go into Sumup, you can transfer the money to your business account. As for documenting sales in Dinero, you can manually input those transactions. Feel free to reach out if you need more help—I'm here to assist you on this market journey!

Tilmeldt 29. Jan 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Thank you very much, from reviews I seem to like the Sumup the best, I'm thinking about buying the Solo+Printer setup.

When i get it, will I need to setup a new redeemer in Dinero?
Or can I use the redeemer Account I use for Stripe?

Thank you very much for helping out. 🙂👍
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)