Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I anbefalde nogle flyttefirmaer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 24
Indlæg ialt: 1
Fra  TNS-Transport Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har mit eget flyttefirma og søger inspiration til hvordan jeg kan optimere hver dag.
Tilmeldt 1. Feb 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Sørg for, at dit team er veluddannet i at håndtere forskellige genstande, pakketeknikker og kundeservice. Et dygtigt og vidende team bidrager til en smidigere flytteproces.
Tilmeldt 14. Feb 24
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har mit eget flyttefirma, og jeg er altid på udkig efter måder at forbedre min forretning på. Her er nogle af de ting, jeg har gjort for at optimere min hverdag:

- Jeg annoncerer min virksomhedGoogle og Facebook for at nå flere potentielle kunder.
- Jeg bruger en ruteoptimeringssoftware til at planlægge mine leveringer effektivt og spare tid og brændstof.
- Jeg ansætter deltidsansatte til at hjælpe mig med at håndtere travle perioder og reducere faste omkostninger.
- Jeg netværker med ejendomsmæglere og andre lokale virksomheder for at få henvisninger og samarbejdsmuligheder.
- Jeg sender mine kunder en e-mail med nyttige tips og forventninger til flyttedagen for at undgå misforståelser og klager.
- Jeg overkommunikerer med mine kunder for at løse eventuelle problemer og bede om anmeldelser og testimonials.

Disse er nogle af de strategier, jeg har brugt til at øge min leveringseffektivitet og kundetilfredshed. Hvis du har nogle andre ideer eller spørgsmål, så del dem gerne med mig.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)