Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde en fabrikant

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på amino. Jeg har efter egen mening en god ide som jeg gerne vil have ført ud i livet, med det sagt føler jeg at der er langt til måls og føler mig hjælpeløs forhold til hvor jeg skal starte. ideen omhandler at jeg skal have lavet nogle ’ben’ i aluminium, i en speciel form. og i mange af slagsen, hvem skal man kontakte for at kunne få sig en god pris omkring dette og en snak om hvordan det skal laves? Det var den bedste måde jeg i første omgang kunne forklare det. på forhånd tak for al hjælp der modtages  :-) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at hjælpe dig videre, når du ikke er mere specifik omkring hvordan du tænker at benet skal fremstillet, det er ikke ligegyldigt om benet skal f.eks skal støbes eller fremstillet i alu rør eller noget helt andet, da der er tale om forskellige producenter. 

Hvordan du kommer videre afhænger af hvor langt du er med din ide, er den kun på tankestadiet eller?  

I danmark er mange producenter medlem af Aluminium Danmark som er en brache forening. 

https://www.danskindustri.dk/medlemsforeninger/aluminium-danmark/om-os/medlemmer/ 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)