Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig forsendelse til USA som private seller

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg overvejer at sælge nogle private ting online, så jeg vil høre om der er nogle på Amino der kan anbefale en billig fragtløsning til f.eks. Californien i USA ?

Jeg synes, at det lyder lidt vildt at en pakke på omkring 1-4 kg, i målene 25x30x20 (eller deromkring), kan koster 540 kr. at sende til Californien, så jeg er ved at undersøge om det ikke kan gøres billigere, hvor der samtidig er track and trace, forsikring og releativt hurtig forsendelse med i prisen. Jeg har bl.a kigget på piratshipping.com, da de har nogle fordelagtige priser, men det er vidst kun til afsendere som bor i USA, og som derfra sender ud i verden. Og jeg har også kigget på Shipmondo.dk, men det er vidst kun til afsendere som har et cvr. nr., at de kan tilbyde billige forsendelser world wide. Jeg tænker umiddelbart, at det må kunne gøres billigere at sende som privatperson til USA - eller til Australien eller Japan for den sags skyld. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok svært og besværligt som privat person. 

Men du du vil eksportere til  flere lande i udlandet lyder det til at du hurtigt vil nå grænsen for moms registreres, har du tænkt på det?

Er du moms reg. vil du kunne sende pakker til udlandet langt billigere.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Private ting så som? Din seng og dit skrivebord? for ellers vil det ses som erhverv og kræve CVR og eksportregistrering. Uden den skal USA returnere varen 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)