Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere gode anmeldelser til din Webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har til min webshop, lavet et lille software, der har hjulpet mig med at automatisere det at få flere positive anmeldelser på fx. Trustpilot.

Det gør den ved bl.a. at sende bestemte og målrettede mail ud til mine kunder efter køb, og en del andre ting.

Da det har fungeret godt for mig, og sørget for flere 5 stjernet anmeldelser til webshoppen, ville jeg nu hører, om det kunne have interesse for andre?

Jeg tænkte at ville lave det til en hjemmeside, hvor man selv har mulighed for at oprette sig og integrere med sin webshop, så ens kunders mails automatisk ryger med over, og der sendes mails afsted til dem. 

Men inden jeg gør det helt store ved det, vil jeg høre om der er interesse for folk med Webshops
Vil du som webshop ejer, være interesseret i at få flere positive anmeldelser igennem en platform der håndtere det? Og i så fald, hvor meget vil du være interesseret i at betale månedligt?😊

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

vær opmærksom på, at flere regnskabsprogrammer har det som standard mulighed ved al fakturering - dinero og flere mig bekendt - det er jo langt nemmest, at det er automatiseret sammenm med f.eks faktura til dansk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar.

Ift. Webshops der henvender sig til B2C, så er der vel ikke mange webshops ejere der bruger regnskabsprogrammer til dette formål? 
For mig virker det til at det primært er B2B kunder, der bruger/kan bruge regnskabsprogrammet til det?😊

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)