Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Rådgiver/Bestyrelse medlem/mer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Vi er en NGO som har været registret i lidt over 10 år, i den tid har jeg selv betalt og styret tingene. Her tænker jeg på hvad projekter som jeg/vi har støttet osv. og betalt af egen lomme, men nu er vi nået dertil hvor vi søger medlemmer og flere donationer til NGOen da vi har fået flere ting at lave og størrere projekter. Samtidig så har jeg ikke tid nok til at lave det hele mere med de få ansatte jeg har i Kenya og Tanzania. (Vi er ved at blive registret der)

Så derfor søger vi et par hjælpene hænder Rådgiver/bestyrelses medlemmer som evt. også vil registere sig som medlemmer på vores side. Personerne må gerne have erfaring fra ligende arbejde evt. med en NGO men det er ikke et krav, Vi vil helst have medlemmer med et åbent sind for at gøre tingene lidt anderledes end andre NGOer, gerne en kvinde da vi arbejder meget med børn og piger/kvinder som har været misbrugt, osv.

Vi følger naturligvis reglerne og holder os opdateret med nye regler og tiltag. Vi er altid modtagelig for gode råd og oplysninger.

Vi håber at personen/personerne vil også hjælpe os med at få flere medlemmer og donationer gennem deres kontakter.
Som det er lige nu er det ulønnet da vi stadig er en mindre organisation med begrænsede midler

- Rådgiver/Bestyrelsemedlem skal udforme spørgeskema/markedsanalysen- hjælpe med opbygning at skafe medlemmer og donationer til vores projekter.

Mads Mølgaard

For at se vores side søg efter Moins Fortunes organisation

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

normalt koster best medlemmer en del, da de både tager et klart formelt ansvar - overfor myndigheder og alt OG skal arbejde, så du skal nok skrive, om det er noget gratis eller betalt best du søger - hvilket sikkert kan findes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)