Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalings løsning update... anno 2024...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en webshop med betaling med en række kort og mobile pay som jeg har haft siden 2011 og det har bare kørt.

Men idag 2024 har jeg ca 500-600 betalinger om året i størrelsen 100-1000,- og jeg tror 99% af dem er mobile pay.

Alle mine kunder er fra Danmark det er ihvertfald så få til udlandet at det kan jeg godt undvære eller de skal bankoverfører.

Har E-pay idag og vist nok to betalingsaftaler hos Nets som vist er dankort og mobile pay også et andet sted med øvrige betalingskort.

Er der nogen der har styr på betalingsløsninger i 2024, burde jeg opsige mine kortbetalinger og udelukkende tage imod mobilepay eller er der noget billigere smartere idag?

Betaler idag ca 4500,- om året til det.

/Magnus

Tilmeldt 3. Apr 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Magnus

Mit navn er Robin og jeg arbejder for det 'nye' ePay.

For at modtage betalinger via Mobilepay Online, så kræves det faktisk at du har en betalingskortaftale for de kort, som Mobilepay understøtter ved online-handel.

Hvis du f.eks. kun har en Dankort-aftale med Nets, så vil det kun være de brugere der har gemt et Dankort i Mobilepay, som kan betale hos din webshop.

Jeg er helt klar på en ufortpligtende snak om hvilke muligheder der er, for at optimere dine nuværende løsninger hos os, samt hvad vi har på tegnebrættet ift. nyudvikling.

Jeg er at træffe på +45 98 13 90 40 og vi har åbent mellem 09:00-16:00 mandag til torsdag og fra 09:00-15:00 på fredage.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)