Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Interiør og natursten salg til private - Hvordan virker det bedst med leveringen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,


Håber alle er ved godt mod!

Jeg har sammen med min spouse startet www.renaatelier.com , vi sælger virkelig lækre naturstens (marmor, travertin, granit, kvarts mm.) møbler samt interior genstande.

Vi gør meget for at sikre en god kundeoplevelse og en god kundeservice, så jeg har nogle åbne spørgsmål.

Pt. fungerer det sådan, at vi har nogle afsindige gode leverandører i Italien og Vietnam som vi er rigtige glade for. Interior genstandende har vi ret godt styr på, hvordan skal pakkes forsvarligt og sendes, men på møbel siden er jeg åben for forslag:

Det drejer sig f.eks. om møblerne på: https://renaatelier.com/furniture/

1. I dag er det sådan, at når den første kunde bestiller sine naturstensmøbler hos os, så vil de ankomme på en palle og blive leveret til kantstenen. Det er herefter kundens ansvar at pakke ud, bære møblerne hjem og sørge for at smide emballage og palle ud på korrekt vis (genbrugsplads). Findes der nogen smart måde at håndtere dette så kunden får mindst besvær. Jeg kan forstille mig, at man kan lave en aftale med et flyttefirma eller lign. som kan bære møblerne ind, og samtidig også smide forsendelsesindpakning ud, men findes der en eksisterende løsning for virksomheder som vores? 

Håber på, at der findes en smart, og prisvenlig, løsning derude på dette.

Smile !

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)