Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg på rette vej, eller skal jeg stoppe "mens legen er god"?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er usikker på, om jeg er på rette vej og har brug for et realitetstjek. Den korte baggrund er, at jeg bor i Thailand med min hustru og i et par år har kørt en "ansøgningshjælp" ved siden af mit arbejde. Jeg endte med at finde et (efter thailandske standarder) godt betalt arbejde for 8 måneder siden, men valgte hurtigt at stoppe det, fordi min hjemmeside tog lidt fart.

Jeg har tendens til altid at være bekymret for fremtiden, så I stedet for at blive ved med at skrive ansøgningerne selv, valgte jeg at fokusere på at lave en AI jobsøgningsplatform, så jeg ikke senere ville blive udkonkurreret.

Spolet frem til i dag, så er der over 500, der har en bruger på platformen, men det er ikke nok til at dække udgifterne til både platform og dagligdagen. Jeg er konstant bekymret omkring økonomien og føler, at jeg langsomt, men sikkert, falder ned i et sort hul. Min hustru er rigtig støttende, men det går mig meget på, at jeg ikke kan give hende et hus, børn, en hund og hvad vi ellers går og snakker om.

Som jeg ser fremtiden lige nu, har jeg 2 valg. Jeg kan vælge at arbejde videre med platformen eller finde et stabilt arbejde tilbage i Danmark. Hertil vil jeg sætte stor pris på jeres feedback, så jeg kan tage et valg på et oplyst grundlag. Det er gratis at prøve platformen, og hvis I har lyst til at give mig feedback, kvitterer jeg med et abonnement, så I kan skrive mere end 2 ansøgninger.

Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem der har lyst og tid til at give feedback, kan det prøves her: ansogningshjaelpen.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46460
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor er det enten eller. Man kan da godt passe arbejde - i Thailand eller DK og stadigt have platformen og arbejde med den i sin fritid -  Det kan gå lidt langsommere men du  har den og udvikler og måske en dag så ...

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)