Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvidelse af firma til ejendomsservice

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg har nogle spørgsmål vedr. prissætning som jeg ikke kan finde svar på nogle steder - så håber at der er nogle kloge hoveder herinde som kan hjælpe mig lidt på vej ;)

Jeg har idag et velfungerende firma, hvor jeg tilbyder vinduespudsning og samtidig køre som freelancer for et stor reklamefirma, hvor jeg sætter banner op og folie på detail vinduer på Sjælland. Men har længe gået med tanken om at udvide, til også at tilbyde ejendomsservice, da inden jeg gik selvstændigt, arbejdede i et ejendomsservice firma i nogle år.

Mit spørgsmål er, hvordan ligger priserne på ejendomsservice i København? Er de også presset helt i bund som vinduespudser branchen, eller er der stadig en god forretning i det? Og hvordan prissætter jeg et tilbud på det?

Jeg tænker at ville tilbyde græsslåning, fejning af gård(evt. fortorv) ordne storskraldsområdet, ukrudtsbekæmpelse, hækkeklipning mm. 
og så er jeg i tvivl om, om jeg også skal tilbyde trappevask, og om trappevask kan betale sig, da det slider hårdt på kroppen over tid(og klart også er den kedeligste del af det)😅

Jeg håber der er nogle i blandt som kender til branchen, og kan give nogle gode forslag.

På forhånd, tak🙏🏽

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)