Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel hjemmeside søges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med nogle idéer omkring en hjemmeside, som skal være en slags biografi og vidensdatabase om selve personen.

 Hjemmesiden skal indeholde nogle tekstsider og lidt billeder. Designet skal være simpelt, men flot, og al hjemmesidens indfhold skal kunne rettes uden problemer.


Jeg er villig til at betale omkring 2000 kr. hvis det givne arbejde passer dertil. Jeg har allerede købt domæne og webhotel.

 

Hjemmesiden skal helst være i luften inden så længe, så det er en hastesag. 

 

Kontakt mig via siden eller skriv i denne tråd, hvis du er interesseret i at høre mere.

 

Mvh Rasmus Andersen

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

2000kr inkl moms kan jeg klare den for.

Du sender bare dine tekster og de ting siden skal indeholde, samt hvad farver siden skal have, så laver jeg den til dig.

 

vh

stefan granholm

stefangranholm@gmail.com

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

2000 er ikke meget for en hjemmeside du selv skal kunne administrere. Jeg kan sætte en simpel hjemmeside op for dig i en brugervenlig CMS for kr. 4.000,00. Det betyder at du selv nemt og hurtigt kan redigere og tilføje indhold og billeder på din hjemmeside uden kendskab til programmering.

Jeg laver et unikt design til dig ud fra de ideer du eventuelt selv måtte ligge inde med og sætter siden op præcis som du vil have den.

Kontakt mig eventuelt på mail@gadensgaard.dk hvis det har interesse

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

2000 er ikke meget for en hjemmeside du selv skal kunne administrere.

 2000 er standardpris hos mig for Joomla CMS , som midt tilbud til dig 2000kr inkl moms er på Smile

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg snakkede ikke om dine priser Granholm, jeg snakkede priser generelt. Derudover er der ikke noget unikt over dine løsninger, og det var det jeg tilbød.

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig Kasper...

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi i Litauen kunne bombe priserne her på Amino til urimelighed. Men jeg synes også, at der skal være rimelighed i dette.

Amino-forummet er utilgiveligt prisfokuseret, men samtiddig bruges af mange, inkl. mig selv, til at samle kunder op. Det er vel ren underskud

 

2.000 kr. i Danmark, så er det en enten en template - hvilket kan være fin nok - eller en ugennemarbejdet side (Den klassiske topbanner, menu, tekst). Sandheden er, at når alt er betalt, så er der ikke meget overskud i at være på Amino, hvis man bruger det som net til at fange kunder. Det er bare svært at lade være med at være her...

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Stensgaard:

Jeg er helt enig Kasper...

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi i Litauen kunne bombe priserne her på Amino til urimelighed. Men jeg synes også, at der skal være rimelighed i dette.

Amino-forummet er utilgiveligt prisfokuseret, men samtiddig bruges af mange, inkl. mig selv, til at samle kunder op. Det er vel ren underskud

 

2.000 kr. i Danmark, så er det en enten en template - hvilket kan være fin nok - eller en ugennemarbejdet side (Den klassiske topbanner, menu, tekst). Sandheden er, at når alt er betalt, så er der ikke meget overskud i at være på Amino, hvis man bruger det som net til at fange kunder. Det er bare svært at lade være med at være her...

 

Hej.

Den er skam god nok. En opsætning med design tilretning ud fra gennemarbejdet template (klik her for at læse mere) .

Der er ingen grund til at opfinde en ny dyb tallerken, hvis man ved at ændre positioner, bredde, farve mm. kan gøre det hele på 1 time. Deraf er prisen så billig. Det er klart, hvis man vil have et helt unikt design fra bunden, så betaler med de 2-4000kr det koster ekstra. 

Kan ikke forstå at folk tager mere for det, jeg har fået at vide, mine priser er latterlig lave, men faktum er, at det tager mig 4-5 timer at sætte siden op, plus det løse (2-3 timer) med kontakten til kunden og efterfølgende rettelser som kunden ønsker mm. Jeg har endnu ikke tabt e kunde, tvært imod er folk overrasket over den gode service kontra prisen.

 Fik denne mail (håber det er i orden for afsender)

Du skal tænke på at dine konkurrenter  typisk tager 40-60.000 kr eller mere for sådan en løsning – Så fordi du fakturere en 15-20 timers tid, som nok er rimeligt passende hvis du skal finpudse detaljerne og lave en helstøbt løsning

Måske det er korrekt, at jeg kan hæve prisen 2-3 gange, og få det samme eller mere i kassen, men helt ærligt. Jeg tager det jeg føler jeg arbejder for, måske er jeg ikke buisnessminded nok ! Men det kan da være, om et år, når mine kundeerfaringer mm. er mere erfaren, at jeg hæver priserne en 10-20%.

Vil nu gøre det for 1500kr inkl momsStick out tongue

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne lave det for dig for 1500 kr. Du kan få det sat op i Joomla eller at af de andre CMS systemer. Skriv en PM så finder vi ud af det.

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Granholm IT og PC support:

Det er klart, hvis man vil have et helt unikt design fra bunden,

Der findes ingen mellemvej. Enten er det et unikt design eller også er det ikke. Du får det til at lyde som om at det du laver er en unik løsning, bare ikke fra bunden.

Der er gået konkurrence i fra din side at få så mange kunder som muligt, og jeg undrer mig gang på gang hvorfor. Jeg vil vædde min mor på at du enten bruger mere tid end du fakturerer eller ikke bruger den tid det kræver at lave noget gennemført.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Granholm IT og PC support:

Det er klart, hvis man vil have et helt unikt design fra bunden,

Der findes ingen mellemvej. Enten er det et unikt design eller også er det ikke. Du får det til at lyde som om at det du laver er en unik løsning, bare ikke fra bunden.

Der er gået konkurrence i fra din side at få så mange kunder som muligt, og jeg undrer mig gang på gang hvorfor. Jeg vil vædde min mor på at du enten bruger mere tid end du fakturerer eller ikke bruger den tid det kræver at lave noget gennemført.

 

Tag nu en slapper, begge påstander er forkert Smile 

God påske Big Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)