Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Jeg synes det kunne være spændende, at få en samarbejdspartner. Det kunne være indenfor mange områder.
Det jeg kan tilbyde er:
Gavekort til Mobildiskotek Forza
Reklame på hjemmeside(udemærket besøgt)
reklame på tøj(det vi bruger på jobs)
reklame på bagtæppe
 
Som sagt kan du/I/dit firma være inden for mange områder, tænkte bare jeg ville prøve at "søge" her. Her er jo masser af kreative mennesker, der måske er frisk på noget anderledes.
 
Send mig en mail på:
 
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Så din hjemmeside, og at den her 9 besøg pr dag i snit. Nu ikke lige hvad jeg vil betegne som velbesøgt

Tror desuden at du skal gå lidt mere i dybden med hvad det er du søger, og hvad du forventer af et samarbejde.

Der er ikke noget samarbejde i at have reklame på et bagtæppe eller en trøje - den slags kan man købe sig til for ganske få penge.

Hvad er det for et samarbejde i reelt ønsker?
Hvad kan i bidrage med i et reelt samarbejde?
Hvad forventer i at jeres partner(e) kan bidrage med?
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Undskyld det MEGET sene svar, og mange tak for det indlæg der er kommet.
 
Altså jeg synes vores side er okay besøgt, vi ligger på mellem 8-11 om dagen i snit og det synes jeg er okay. Vi har været på marked i 2/3 af et år(august 05) og jeg er fuld tilfreds med vores position på markedet. Det svinger lidt med jobs, men vi har ofte nogle travle perioder, og ligger på ca 20-30 jobs om måneden.
 
Efter hver fest, er det muligt at se billeder på nettet fra festen. Der kan være reklame mellem disse billeder.
Udover dette kan vi tilbyde det samme som jeg skrev i 1. indlæg.
 
Hvis jeg skulle uddybe det jeg søger, så kunne det evt være et trykkeri. Nogle der kan trykke nogle polo trøjer, plakater og evt streamers.
 
Det er klart vi passer ikke så godt sammen med revisorer, konsulenter osv. Men tøjfirmaer, mixmeister, sprutnu(og hvad de ellers alle sammen hedder herinde), kunne da være interessante at samarbejde med.
 
Det skal selvfølgelig ses i lyset af at vi ofte spiller for flere hundrede på en månede, og det er jo også en god eksponering.
 
Skal fremhæve at jeg intet økonomisk søger, kun gensidig reklame eller varer af en art.
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)