Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtig er leveringstiden?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor vigtig syntes i at leveringstiden er? De fleste af vores varer som er dropshipping er ikke fremme før på 5. dagen.

Vi skriver på vores side at varer afsendes inden for 1 - 3 dage. Og det er jo i og for sig ikke løgn. De varer vi har på lager, ryger afsted næste dag, dem med dropshipping ryger som regel også næste dag, men har bare lidt længere fragttid!

 Hvor vigtig er fragttiden? -Vi gør en en dyd i super kunderservice, billige priser osv..

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 På drinkshop.dk har vi "dag-til-dag" levering.
Dog er der visse produkter vi ikke har på lager, og der fremgår det at leveringen trækker ud 1-2 hverdage.

Det vi har fundet ud af, er at de dage ekstra ikke betyder noget. For de varer vi ikke har på lager, bliver solgt i samme mængder som dem der er på lager.

Personligt kommer det meget an på produktet. Hvis det er en DVD-film til sig selv vil man jo typisk gerne se den hurtigst muligt. Men er det en gave eller noget andet der kan vente, betyder leveringstiden ikke det store. I hvertfald ikke 5 dage. 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mere unikke produkter, jo mindre vigtig er leveringstiden.

Hvis det er "meter-varer" som man lige så godt kan købe andre steder, så ville det være noget jeg kiggede på, og prioriterede indkøb efter.

F.eks. er jeg ganske glad for at SHG leverer med budstikken samme dag, hvis jeg bestiller inden 12.30 - Men det er så kun computerudstyr og her i Århus :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Importer.

Hvilken slags varer sælger I?

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 Ure.. i forsk.prislejer.. dog mest i det høje omkr 1500-2000

 Ikke ligefrem sjældne produkter, men selvf. noget man lige overvejer inden man køber det!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer ufatteligt meget an på hvad konkurrenterne gør. Hvis man kan få næsten det samme ur et andet sted med dag-til-dag levering, så er der stor chance for at kunden går der hen i stedet.

Men med ligenøjagtigt ure tror jeg ikke hurtig levering er så pokkers vigtig. Derimod er det vigtigt du giver en nøjagtig leveringstid uanset hvor langt fremme i tiden den er, og at du overholder den! Og send endelig en mail til kunden den dag varen bliver afsendt, så de får bekræftet at de kan forvente varen dagen efter.

/Søren

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Importer.

Hvis jeg handler ved dig og læser, at du afsender varen indenfor 1-3 dage, så begynder jeg at trippe allerede på dag 2. Når pakken så først dukker op på 5. dagen, får tilliden lidt af et hak.

Du bør rette din tekst til afsendelse indenfor 1-4 dage og så være sikker på, at den holder.

 

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle ure vi sender samme dag. Dem der leveres med dropshipping tager de her 5 dage. Hvis de så afsendes på 3. dagen og leveres på 5. dagen har vi jo sådan set ikke løjet med vores leverings/afsendelsestid.. men det er bedre at skrive 1-4 dage så ? 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke mulighed for at lægge forskellige leveringstider ind på forskellige varer? Så varer, der dropshippes har en leveringstid på 4-6 dage, og varer, der er på lager har en leveringstid på 2-3 dage.

Mht. betydningen af hurtig levering: Hvis du skal have gensalg, er det min erfaring, at det ikke kan gå hurtigt nok - kunderne vender tilbage til de leverandører, hvor de ved, at de får hurtig levering. Hvis det er engangssalg er det måske knap så vigtigt, men alligevel. For mig at se, er leveringstiden en vigtig konkurrenceparameter, så jeg sender altid senest dagen efter, jeg har modtaget ordren.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sige at leveringstiden på et produkt for vores virksomhed, er lige så vigtig som den kundeservice vi yder. Vi handler med parfumer, og hvis vi skal fange kunder på vores hjemmeside skal vi have nogle gode priser (det synes vi selv vi har ;-)) og så skal fragten være i orden, ellers smutter kunderne ned i matas og henter en magen til. Så derfor er fragten meget vigtigt for hele købsoplevelsen 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)