Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uforpligtende tilbud på afstemningsmodul

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger et samlet eller to seperate uforpligtende tilbud. Et, på et afstemningsmodul til et community lavet i Open Source systemet Joomla. Modulet skal grundlæggende være som det der bruges på BeautifulPeople for at blive medlem på sitet samt et, hvor billede upload bliver/er muligt ved registrering/oprettelse af profilen i Joomla.

Dvs. de overordnede krav:

- Ved oprettelse af profil (som skal til afstemning) skal der uploades et billede. Hvis ikke man har uploadet billede, kan der ikke oprettes en profil.

- Profilen (med billede) ligger til afstemning i x-antal dage (kun brugere kan stemme). Der kan kun stemmes én gang pr. bruger.

- Hvis ikke man får nok stemmer efter x-antal dage slettes profilen.

- Hvis man får nok stemmer, sendes en mail om at man er kommet ind og blevet oprettet.

- Det skal selvfølgelig sikres/kodes, så man ikke kan snyde med stemmer og billede.

Venligst

Janus

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du snakker ikke modul her, men et component + modul, og så ligger priserne på de 20.000 kr og opefter.

Jeg vil skyde på, jeg kan lave det for mellem 10-15.000kr, for en tilpasning (se neden under) hvis du er intereseret i at jeg skal analysere dette videre.

Derudover skal du tænke på evt. vedligeholdelse mm.

Men du kan evt. kigge på dette gratis hot-or-not,  http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,186/Itemid,35/

 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)