Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmebiografer

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden mulighed var at tilbyde kunderne en leasingaftale gennem et eksternt leasingselskab. Måske render du ind i det samme problem som med banen, at du ikke bliver godkendt på grund af manglende finansiering, men det er da forsøget værd.

 Den aftale vi har med vores leasing er anvendelig ned til løsninger på en totalsum på 20.000

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg forstår leasing, så er det noget man typisk tilbyder virksomheder i forbindelse med biler, maskiner osv. Og rent praktisk vil varen jo stadig være min indtil leasingperioden er slut. Så kan man vel sige at varen er kundens, når leasingaftalen udløber.

MEN...

Vil et leasingfirma være med til det? Altså at finansiere privates forbrug? Var inde og se på Sydleasings hjemmeside. Det var rettet mod erhverv.

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det samme som alle de andre der har givet en tilbagemelding - God ide - forsæt endelig! 

Du kan sagtens få forudbetaling inden du går i gang med dit arbejde og du kan også godt afregne / opkræve pengene med det samme du f.eks. køber udstyret ind.

Mht. til installering og den sidste del af betalingen, vil jeg lave det som klausul i dine betingelser, at hvis betalingen ikke falder indenfor fristen vil du have ret til at lade handlen / udstyret gå tilbage. Dette er dog noget du skal have udformet / afklaret med en advokat.

Mht. til PBS og online/del-betalinger er det jo den branche vi er I ;) - hvis du kunne tænke dig at vide mere om hvad det vil kræve at dig at komme i gang med betalinger og PBS og hvordan det vil fungere for dig er du meget velkommen til at kontakte mig på telefon 9813 9040 eller læse mere på vores hjemmeside.

Held og lykke med din forretning.   

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tidtilforandring:
Hmmm, har normale folk omrkring de 50 Kilo til at lave en hjemmebiograf?

Ja, med f.eks. en samlede friværdi formue der er stadig er over 1 million i gennemsnit og folk forsat har et stort forbrug til f.eks. nr. 2 og 3 bil og stadig dyrere rejser er der helt klar også mange der godt vil bruge mange penge på den helt rigtige hjemmebiograf løsning.

Jeg ved dog ikke om du også skulle overveje at have en "del-ordre/leverance" udgave, hvor du f.eks. kan tilbyde kunden at de kan få udstyret igennem dig (selvfølgelig fordi at du kan tilbyde de helt rigtige produkter og dertilhørende udstyr, det er jo som du selv skriver noget de færreste har evnerne til). De vil derved kunne vente med en større forkromet installering og måske istandsættelse af et specifikt rum i deres hus, som de måske ikke pt. har tid til. Du vil på den måde også have et mindre salg via udstyr. Man kunne også forestille sig at dine kunder fik en favorabel "opgraderingsabonnement" hos dig. Dvs. hvis de har købt noget udstyr hos dig og vil have det udskiftet/opgraderet når der kommer en ny model eller du har et godt tilbud, kan de få en rabat. F.eks. en forskelspris eller god rabat (20-30% i forhold til normalpris). Blot nogle strø-tanker..

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Mange tak for din tilbagemelding. :) Det er godt at der stadig er folk der læser denne tråd og kommer med nye idéer.

Din idé med opgraderingsabonnement er ret god. Den vil jeg absolut tage til mig, og muligvis arbejde videre på. %'erne er lige urealistiske nok, men 10 - 15 % på udvalgte produkter skulle nok kunne lade sig gøre.

Hvad angår betaling og Dankort. Da mit website ikke er en webshop, kan det ikke rigtig lade sig gøre at implentere betalingsløsninger der. Hele konceptet går jo ud på at komme ud til kunden. Derfor skal min betalingsløsning være mobil.

Men mange tak for tilbudet.

Med venlig hilsen
Thomas
Betho Hjemmebiografer

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekom.

Nu er det en udbredt misforståelse at man skal have en webshop for at kunne modtage online betalinger. Det skal du skam slet ikke. Du kan modtage din betaling på mange måder. F.eks. via et "betal online" link, som mange rejsebureauer har. Her skal kunden blot indtaste ordrenummer (som de kan få fra dig eller som kan være deres navn) og beløb. Herefter kan de gennemføre betalingen med deres kortoplysninger. Du kan også bruge en ”Webterminal”, som hos os hedder WebPay. Herigennem kan du selv modtage og gennemføre en betaling fra kunden på vegne af deres oplysninger. Det kunne f.eks. være hvis du fik kortoplysningerne fra kunden via telefonen eller du stod sammen med kunden efter installation/bestilling og du ville gennemføre betalingen via online adgang fra bærbar eller mobiltelefon. Mulighederne er mange og kunne du tænke dig at høre mere herom kan du kontakte mig på 9813 9040 eller tp@epay.dk

Jeg tror dog stadig også (har gået og tænkt lidt på din forretning...) at starten / fremgangen for dig vil være igennem at du køber udstyret ind til kunden. Evt. ved at købe det i "bidder". Den perfekte lyd, kan man måske godt vente med hvis man har skærmen og indretningen kan også godt vente (til man har pengene). Du skal jo slå på at du kan købe det helt rigtige produkt (lige fra de store ting og ned til kabeltyperne) for kunden - ud fra deres behov. Dette er slet ikke noget de selv vel kunne.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betho,

Synes din idé er rigtig god men du har vist ikke undersøgt markedet ordentligt. Der findes et firma som bygger intelligente boliger og ekstreme hjemmebiografer i danmark. Prøv at se på hjemmebiograf hos www.cso.dk, de har løsninger til mange mio. kr.

Har selv være kunde i butikken og kan du leve op til deres service, kan du kun få loyale kunder Wink

Held og lykke med projektet.

Mvh.
Steen Wendel

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Dit indlæg er rigtig godt, men du har vist ikke undersøgt tråden ordenligt. Der findes et indlæg, skrevet af Betho, som simpelthen er indlæg nr. 1, hvor han lige præcis henviser til det den forretning du skriver om der.Party!!!

Han har undersøgt det og som vi alle applauderer ham for, har han fundet en niche hvor er plads til ham.

 // Brokop

 

http://brokop.com/

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. :)

Endelig hjemme fra en fantastisk ferie i Schweiz. 25 - 30 grader, trods vi var i 1100 mtr. højde. :)

Anyway. Som Brokop så rigtig skriver, findes der CSO, blandt mange andre. Det der er med CSO er, som du også selv nævner, at han henvender sig til et andet marked, end det jeg ønsker at kaste mig over. Der findes dog andre firmaer, som er mere konkurrenter til det jeg vil lave, end CSO er.

Tak for dit indlæg. Wink

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har fået den idé at jeg gerne vil i kontakt med forskellige entrepanører, der bygger nye huse. Muligvis med henblik på noget samarbejde, eller bare for informationens skyld. Det er helt klart min opfattelse, at nye huse idag, byggest større og større, samt at tanken om et dedikeret rum til hjemmebiografen er noget flere og flere tænker over. I den forbindelse kunne det være et aktiv for entrepanøren, at henvise til én der kan fortælle mere om dette. ¨

Nogen idéer til hvem jeg skal have fat i? Andre kreative idér modtages gerne. :)

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)