Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et par nyheder om it i finansverden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg kunne godt bruge par små nyheder til et Børsen-tillæg omkring Fremtidens Bank og tendenserne omkring it.
 
Hvis I for eksempel har udviklet et smart sikkerhedsprogram, et program til betaling via mobiltelefoner eller et eller andet spændende, der har med finansverden og it at gøre, så tøv endelig ikke med at give mig et praj. Alle oplysninger behandles selvfølgelig fortroligt.
 
Lad høre fra jer - jeg venter spændt

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et par idéer til mulige artikler - ikke mindst i forhold til SMSer og markedsføring / betaling. Giv mig gerne et ring. Derudover burde der vel også ligge en historie i ENGODSAG.DK, www.engodsag.dk, til dit medie?? Netop modtaget e-handelsprisen 2006.
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers prøv at ringe til BluePhoenix Solutions i Ballerup. Jeg mener, at de udvikler it-systemerne til de fleste internetbanker i Danmark. Spørg dem "hvad har I gang i" mht. til fremtiden.....

tlf. 44 20 80 00

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - tak for tippene så langt.

Men jeg er stadig åben for input, og der må da være nogle flere Aminoer med noget spændende på hjertet. KOM NU - det er en enestående mulighed for gratis og uforpligtende PR. Ring gerne til mig direkte på 7020 4755  - jeg venter spændt

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom nu Aminoer.

Nu mangler jeg bare een lille nyhed mere om trends og tendenser inden for penge og it til finansverdenen. Det er super mulighed for gratis PR helt uden bagtanker 
 
Send mig eventuelt en mail på j@vestfalen.dk

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)