Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fluesmækker søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere søgt en fluesmækker, og Michael var så venlig at tilbyde jeg kunne låne hans. Men det ser ud til, at jeg godt kunne bruge en permanent. Jeg er klar over, at systemet er på vej ud, men indtil da er det en billigere løsning end en terminal, når det ikke er noget der skal bruges dagligt.

 
Er der en, der har en fluesmækker liggende, som alligevel ikke bliver brugt, så er jeg meget interesseret, og gerne meget snart, jeg skal bruge den i næste weekend til en messe vi skal på i Århus. Vi har indløsningsaftale med PBS, så det er bare maskinen vi mangler.
 
Hilsen
 

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har prøvet den, er der jo Den Blå Avis (QXL har også før haft nogle):

 
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=43649991 - 2.000 kroner som en del af et sæt, men måske vil de sælge seperat
 
http://www.terminalborsen.dk/ - De reklamere på DBA med, at de sælger fluesmækkere. Måske har de stadig nogle liggende eller en idé om hvor de kan fåes.
 
 I følge denne formular, ser det ud som om at Dankort-forretning.dk (en del af PBS?) stadig sælger fluesmækkere:
(Det var måske også et forsøg værd)
 
 
 
 
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lene,

Har du overvejet en betalingsgateway som også giver mulighed for at gennemføre transaktioner via en såkaldt "Virtuel Terminal" ?.
 
Du logger ind på et web-interface, og indtaster kundens kort-data og beløb, hvorefter transaktionen gennemføres via internettet.
 
 
 
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil jeg gerne høre noget mere om, har et par arrangementer om året, hvor vi før har brugt en fluesmækker.. så hvis vi kan slippe for at skulle have en fast terminal op og kan nøjes med en pc og netadgang vil det være kanont..
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de hurtige svar.

 
I stedet for DBA har jeg fundet en annonce på Gul og gratis, men har endnu ikke købt noget.
 
Vi skal bruge fluesmækkeren på en messe, hvor vi ikke har netadgang, det kunne godt købes, men det var meget dyrt, og vi ved, at der før har været problemer med netadgangen på sådanne messer, så det vil vi ikke satse på.
 
Betalingsgateway, tja, kender det ikke. Vi har jo en netbutik, og tager selvfølgelig imod betalingskort. Men vi vil åbne op for mere direkte salg fra vores lokaler, og der kan det være nyttigt, hvis det er hurtigere end at gennemføre et køb via netbutikken (kan være en langsommelig metode). Det var også her jeg tænkte på fluesmækkeren til. Vi skal ikke have dagligt åbent, så det skal være uden de store ekstra omkostninger.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

Det er muligt at nøjes med en PC og netadgang. Du skal dog have en aftale med PBS, om modtagelse af kreditkort-betalinger via internettet - hvis du har en netbutik i forvejen, er det jo klaret allerede.
 
Tag eventuelt fat i mig hos Acomma ;-) - vi tilbyder dette via: http://www.acomma.com/dcmpage/dk/produkter/betalingsgateway/. Det er der selvfølgelig mange andre som også gør, men det var ét eksempel!.
 
 
 
Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene,

Hvis du ikke allerede har købt – har jeg en fluesmækker jeg ikke bruger mere, har også et kasseapparat hvis det skulle ha´ din interesse..

Du er velkommen til at maile  eller ringe, så finder vi nok en jydepris.!
 
Mvh
 
Jesper
Mobil 28 44 03 43
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 
Det har jeg ikke endnu, så jeg kontakter dig. Kasseapperat har jeg.
 
Igen tak for hjælpen til alle.
 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lene,

 
Har smidt dig en mail med info.
 
mvh
 
Jesper
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sørme også en fluesmækker, jeg ikke længere bruger, skulle det have interesse for dig eller andre er i velkommen til at sende en mail katrinea@get2net.dk

Jeg er ved at afvikle min butik, så jeg har også
kasseapp.
Teleterminal
Disk
Hylder reoler
et varerlager
& sidst men ikke mindst et
butikslokale på Østerbrogade til leje
Bemærk med afståelse (19 Kvm + 25 Kvm kælder) (Ikke fødevarer)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)