Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God damn det er politik!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/22/2006 9:46:42 AM Forfatter: Grønkjær

Her en smule travlt, så nøjes lige i denne omgang med at poste et link til dagens leder i JP: http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3631316

Rigtig god artikel, tak for linket
Det kan vist ikke skrives bedre 
Hav en fortsat god dag  
Henning Buddig
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

JP understreger med deres leder blot endnu engang hvilket ynkelig flok klynkere de virkelig er. At de nedværdiger sig selv til at sammenligne deres situation med en voldtagets kvinde synes jeg simpelt hen er usmageligt, men desværre typisk for den avis.

Deres anlyse af omverdens syn på tegningerne og Danmark som sådan er så bonderøvsagtigt at man skulle tro deres redaktionslokale lå placeret i en forladt gylletank. Danmark har fået opbakning til at afbrænding af ambasader, vold og terror naturligvis ikke kan accepteres som en protestfacon - men samtidig har de fleste ledere i verden, og befolkninger rundt omkring understreget deres foragt for tegningerne. Hvis ikke JP kan se at Danmarks gode ry og rygte er alvorligt skadet er det måske fordi kanten på gylletanken er lidt for høj - eller måske er det fordi de bare er ligeglade, hvilket denne kommentar kunne tyde på:
 
"Jo - Danmarks ry er elendigt i fundamentalistiske miljøer og en række totalitære regimer i Mellemøsten og Asien. Men på de kanter har det nu aldrig været rigtigt godt, så det kan vi leve med."
 
Ja, men det kan Danmark IKKE, og det kan Arla Food og de mange andre store virksomheder som lever af at sælge deres varer i de regioner heller ikke. For slet ikke at tale om de landmænd der nu skal betale for JPs tåbeligheder, eller de ansatte på Arla som nu måske mister jobbet.
 
Jeg er ikke enig med den måde store dele af mellemøsten styres på, ligeså lidt som jeg bryder mig om det Kinesiske styre og for den sags skyld den Amerikanske regering. Men det betyder ikke at jeg synes vi skal genere borgerne i de lande så voldsomt at det ender med forbrugerboycut og forhindre forretninger med dem. at gøre det er udtryk for en "landsbypolitik" og isolering som jeg finder helt forkert i en globaliseret verden.
 
Hvis Danmark kun vil handle og snakke pænt med dem vi er enige med bliver verden hurtigt meget lille!
JP viser med deres leder blot hvor meget landsbytosser de er - deres udsyn stopper ved landsbyens andedam.
Fra Thorsager
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/22/2006 11:54:10 AM Forfatter: Mikkel deMib
Jeg er ikke enig med den måde store dele af mellemøsten styres på, ligeså lidt som jeg bryder mig om det Kinesiske styre og for den sags skyld den Amerikanske regering.
  Jeg synes der er så meget positivt i det indlæg, jeg citerer lidt af.
 (jeg skrev første linie efter at quoten var afsluttet, alligevel kom den op
i det gule felt, men måske glemte jeg et "ikke")
Kritikken kunne være positiv og kunstruktiv, hvis den bliver suppleret med,
hvilket styre du synes godt om, og hvordan vi kommer videre i en positiv ånd
 
Jeg er heller ikke enig med jyllands Posten eller regeringen i alt,
men det overordnede i regeringens politik synes jeg er OK.
Henning Buddig
Side 4 ud af 4 (34 indlæg)