Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til idé

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

Jeg har en lille drøm om at blive selvstændig med at impotere noget  (fra fx. kina) og så lave en hjemmeside og sælge det videre på..

 

Problemet er bare at jeg ikke ved hvad det skal være, men det finder jeg nok ud af..

 Jeg havde ikke tænkt mig det vr noget jeg skulle tjene helt vildt på, men det skal være sådan jeg kan leve af det i fremtiden.. det kan være en lille ting som folk bruger og som jeg så kan sende videre...

 

Problemet er bare at jeg skal finde en levarandør.. Hvordan gør jeg det?? kan man på google og hvad skal man så evt. søge på??

 

Håber lige i vil svare på nogle af mine spørgsmål:)

 

//ham-self 

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Uden ide, ingen business, sådan er det jo og sådan er verden blevet mere og mere konkurrence præget.

Da du ikke ved hvad du vil, må du tage den lange travetur igennem en af vores store berømte storbyer (Århus,København ect) og se hvad der findes af varer idag, find ud af hvad der fanger dig, er det parfume, drenge gadgets, reklame osv osv.

Det er svært at finde en leverandør i Kina, når man ikke ved hvad man søger.

Men, www.asiansources.com, er en producent database hvor du blot skriver f.eks., : Furniture, og de fleste producenter i Kina og Asien af møbler kommer frem, på den måde kan du søge indenfor forskellige produkt kategorier og måske være heldig at støde på LIGE DET du har ventet på.

For at lære det lidt, så prøv og søg på følgende, og se hvor mange producenter der dukker op:

mp3

USB

Lamps

Snacks

Watch

Held og lykke

Fra københavn
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  Ham-self

 

Jeg er selv iværksætter og har været i marken og set på mange ideer før jeg fandt min hylde.

 

Jeg vil give dig nogle råd: I din søgen efter det du evt. skal importere sælge vil du se mange muligheder og hvad er eventuelt det rigtige for dig ? Det finder du kun ud af ved at være særdeles

Open-minded .dv.s  alle ideer undersøges meget grundigt ,giv dig selv den fornødne tid, afdæk omhyggeligt problemområder kritisk.

 

Når du så har en ide om hvad du vil lave,have med at gøre. Så lad vær med at spørge din bedste ven eller andre du har tillid til for med mindre de selv har erfaring i dit område ,kan rådet du får let blive. Negativt---tror du da du kan det? Det går da aldrig godt! Få du dig hellere et almindeligt arbejde. Det har jeg aldrig hørt skulle være noget!---osv.

 

Jeg anbefaler dig at se på denne mulighed som jeg gir dig linket på. Så kan vi efterfølgende ta en snak om dine indtryk?

 

Link: http://www.team1one.eu/main/dk/home.php     gå ind I video og se den første , den tager ca 15 min at se.

 

Vh

Jan Eriksen

 Amazingenergy

 

Fra københavn
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg beklager dr har været en del knas med dette link

men her er et nyt!:

WWW.agelheaven.eu   gå derind og lad mig høre fra dig

 

vh

Jan Eriksen, Amazingenergy

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Du kan måske prøve at søge på Alibaba.com - Her er de fleste Asiatiske fabrikker tilstede og tilbyder alt fra himmel og jord. Jeg har god erfaring med de Kinesiske leverandører. Men jeg har hørt du skal holde dig væk fra de Indonesiske. De har tit tilbud der er for gode til at være sande. Håber du kan bruge det! Tommy

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)