ja, det er rigtigt at canvas er en god måde at gøre det på. Men snakker man canvas så ringer man ikke, så tager man der ud. og det kræver charme, men er også 100% bedre. det er altid mere at få et nej i telefonen end i ansiget.
man evt lave en aftale over telefon, men der skal du prøve at begrænse det du siger om selve produktet før du kommer derud.
Og ang. en salgstale, så der er ikke altid lige godt. en salgstale kan bruges når du styre samtale, men kommer han til styre samtalen, ja, så er du kort sagt i problemer hvis du kun bruger en salgstale. En go sælger bruger ikke ikke salgstale, det er kun møg sælger der gør det. For en salgstale er altid ens, og rammer ikke din kunden personligt.,
Men kend dit produkt helt igennem, altså lav en liste med <FAKTA om produktet og om dens EGENSKABER og en om de FODELE kunden opnår ved den.
Det du så har under egenskaber bruger du til at fange hans opmærksomhed, for så vil han høre mere.
Så skal du havde hans tillid, og der bruger du det som du har under fakta, og til sidst kommer du med de fordele han får ud af det, og så er han solgt.
Håber du er med på ideen med det jeg skriver.
Go fornøjelse