Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inddrivelse af løn hos tidligere arbejdsgiver

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en tidligere arbejdsgiver der fortsat skylder mig løn i henhold til kontrakt. Er der en advokat der lige kan rive ham rundt?

 

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Plejer at være noget din fagforening er god til, de har faste folk som arbejder med det dag ind og dag ud... altså bortset fra når de synger sange og drikke kaffe og spiser kage  Smile 

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har for mange år siden fravalgt fagforening, bl.a. pga de synger sange og støtter politik jeg ikke står inde for.

De få sager jeg jeg måtte få vil jeg hellere bruge en advokat til.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nu bider det dig i numsen :)

ASE - fri for politik og fri for religion. Det var da en mulighed for dig (til en anden gang)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det gør det såmend ikke. Et helt bevidst valg og er så klar til at bruge lidt penge på en advokat i stedet for.

 

ASE er så vidt jeg ved  kun a-kasse, så det ville hjælpe lige lidt. :-)

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en kontrakt og det ikke er for gammelt mv, vil jeg starte med at sende ham et anbefalt brev hvor du kræver dine penge, Giv en frist, der er rimelig og med oplysning om at du smider ham i skifteretten hvis han ikke betaler. Hvis det ikke sker indgiver du en konkursbegæring mod ham. det koster mig bekendt ikke noget når det er lønmodtagerkrav.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)